بهترین امنیت اخلاقی و سیاسی را در منطقه داریم

خبرگزاری فارس: دادستان کاشمر گفت: ایران اسلامی امروزه بهترین امنیت اخلاقی، سیاسی و مرزی را در منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد میدانی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای روستای عارف‌آباد کاشمر اظهار داشت: در حالی که قبل از انقلاب اسلامی این آب و خاک آماج تاخت و تاز مستشاران آمریکایی بود، امروز تنها ملتی که پیشتاز مبارزه با آمریکا و استکبار است و بدون ترس از هیچ قدرتی شعار انقلابی مرگ بر آمریکا را سر می‎دهد، ملت ایران است.

وی ادامه داد:‌ ایران اسلامی امروزه بهترین امنیت اخلاقی، سیاسی و مرزی را در منطقه دارد که این نعمت را مدیون خون شهداست و اگر شهدای ما نبودند از اسلام هم خبری نبود. چرا که شهدا برای رفتن مقابله گلوله گریه می‎کردند و همین اعتقادات آن‎ها بود که ما توانستیم در برابر جهان کفر ایستادگی کنیم.

میدانی با بیان اینکه امروزه پیشکسوتان باید همانند امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) پیام شهدا و انقلاب را برای جوانان بازگو کنند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان امروز اگر می‎خواهند بر این عزت و افتخار باقی بمانند، باید مراقب باشند و بدانند که جنگ هنوز تمام نشده است، بلکه جنگ کنونی بسیار پیچیده‌تر از هشت سال دفاع مقدس است.

دادستان کاشمر تصریح کرد: دشمنان ما می‎دانند که جنگ نظامی دیگر مؤثر نیست و اگر آمریکا می‎دانست که در جنگ نظامی موفق است، لحظه‌ای درنگ نمی‎کرد ولی دشمن به این نتیجه رسیده که رمز موفقیت این ملت، اسلام ناب محمدی است.

وی تاکید کرد: تمام نقشه‎های آن‎ها بر این متمرکز شده است که اولاً ولایت فقیه را از این ملت بگیرند و پس از آن سعی کنند نیروی محرک و کاری جامعه یعنی نسل جوان را از درون تهی کرده و اعتقادات آن‎ها را متزلزل سازند.

به همت حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) و پایگاه بسیج شهید صدوقی روستای عارف‌آباد کاشمر یادواره ده شهید سرافراز این روستا با حضور پرشور اهالی روستای عارف‌آباد، جمع کثیری از خانواده‎های معظم شهدا و مسئولین شهرستان کاشمر در محل حسینیه ابوالفضلی این روستا برگزار شد.

پنجشنبه، 10 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-28 ساعت 01:02
خبر بعدی : فیلم درگیری کشاورزان اصفهان با نیروی یگان ویژه
خبر قبلی : یورش شبانه و دستگیری بیش از 10 نفر در اهواز


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -