احضار محمد نوری زاد به دادسرای رسانه

به گزارش کلمه، محمد نوریزاد از زندانیان سیاسی پس از انتخابات سال ۸۸ که طی سه سال گذشته نامه های فراوانی به رهبری مردم و مسئولان و علما نگاشته است بار دیگر توسط دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

این مستند ساز و یاور شهید آوینی در وب سایت خود نوشته است: دلیل این که بصورت ضربتی مرا احضارکرده اند، شاید بخاطر شکایت آقا مجتبی خامنه ای باشد. که گفته ام هشتصد میلیون تومان از شهرام جزایری پول گرفته. و همو کودتای انتخاباتی سال ۸۸ را مهندسی کرده. کسی که با دستگاههای شنود آقای طائب، در همه ی جلسات و گفتگوهای مسئولین و غیرمسئولین حضور دارد.

نوری زاد در ادامه تصریح کرده است: این احضاریه هر دلیل دیگری نیز اگر داشته باشد حتما و حتما یکجوری به اراده ی بیت و مدعی العموم بیت که در دستگاه قضا جلوس فرموده ربط دارد. گرچه بخاطر شکایت سرداران فربه ی سپاه باشد که گفته ام از بلعیدن تمامیت ایران که هیچ، از بلعیدن همه ی جهان که هیچ، از بلعیدن همه ی دستگاه آفرینش نیز سیر نمی شوند، یا بخاطر شکایت برادران وزارت اطلاعات که در پس پستوهای امنیتی خویش به انجام وظایف قانونی شان مشغولند و من در نوشته هایم به این پستوها نور تابانده ام، و یا بخاطر شکایت فرزند نفرت انگیز واعظ طبسی. که تریلیاردها پول از قِبل آستان قدس رضوی بالا کشیده. و یا بخاطر شکایت یکی از پسران آیت الله خزعلی. که گفته ام دستش توی دست سرداران سپاه است و دو شبکه ی تلویزیونی براه انداخته. و یا بخاطر شکایت قاضی صلواتی که در نوشته ای بر جنازه اش چوب زده ام. یا شاید به مصاحبه هایم با شبکه های خارجی مربوط باشد. و یا نوشته ی آخری ام با عنوان: قهقهه ی مشهور شیطان. که در آن پای عده ای از روحانیان امنیتی و قضایی را به پای خون مرحوم ستار بهشتی کشانده ام. و یا بطرزی باورنکردنی شاید بشکایت خود رهبر مربوط باشد. که مرتب وی را به پاسخگویی فراخوانده ام.

بر اساس این گزارش نوری زاد با وسایل کامل و ساک خود به دادسرا رفت که آنطور که نوشته است با این امید که اگر به زندانی آشنا یا بی نشان منتقل شد، غافلگیر نشده باشد.

وی در آخرین سخن به سرنوشت خونبار مرحوم ستار بهشتی اشاره کرد و گفت: نباید اجازه بدهیم خون این جوان بی کس تلف شود. کاری که در این نظام بسیار صورت پذیرفته است. اگر به زندانم فرستادند، پیشتر به خانواده ام گفته ام: نه تلفن، نه ملاقات، و نه پیگیری! سراغی از من مگیرید. یا خودم بیرون می آیم یا جنازه ام.

یکسال پیش محمد نوری زاد با مراجعه دادسرای فرهنگ و رسانه همان است از ضرغامی و مدیر سایت باشگاه خبرنگاران جوان بخاطر انتشار فیلم های غیراخلاقی علیه او و خانواده اش شکایت کرده بود. که البته هنوز که هنوز است خبری از نیتجه ی این شکایت و جرم آشکار به وی ابلاغ نشده است.

در همان زمان نوری زاد در شکایت دیگری به دادگاه ویژه ی روحانیت از حسین طائب رییس سازمان اطلاعات و امنیت سپاه بخاطر ساخت و انتشار فیلم های غیراخلاقی علیه او و خانواده اش شکایت کرد که نیتجه ی این شکایت این بود: شکایت شما از آقای حسین طائب بی مورد است. و پرونده مختومه اعلام شد.

چهارشنبه، 9 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-27 ساعت 12:02
خبر بعدی : حمله حسن روحانی به احمدی نژاد؛ تخصص دروغ
خبر قبلی : زايشگاه بزرگ ماهيان خزر در خطر است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -