از توصیه به داماد مشایی تا توهین به حاج داوود

از توصیه به داماد مشایی تا توهین رئیس جمهور به برادرش

"صراط نیوز" - حضور داود احمدی نژاد در دفتر پایگاه خبری - تحلیلی "صراط" بیش از هرکسی تن حلقه معروف به انحرافی را به لرزه می اندازد.

آنها هم از حاج داود زخم خورده اند و هم از "صراط"، و جمع شدن این دو افشاکننده این جریان خطرناک در زیر یک سقف نتایج آن را قابل پیش بینی می کند.

هنوز کاملا در صندلی خود مستقر نشده بود که شروع کرد به افشاگری. دل پری داشت از اطرافیان برادرش و البته از خود اخوی که چرا به آنها دور داده است.

اگرچه در سخنرانی ها و مصاحبه های مختلف نسبت به افشای ماهیت انحرافیون تلاش کرده اما حضورش در جمع صراطی ها و بالاتر رفتن پرده رسوایی انحراف به حدی بود که تحریریه را بیش از سه ساعت محو جسارت انقلابی اش کند.

حاج داود حرف های گفتنی بسیاری را مطرح کرد و البته نگفتنی های بسیاری هم داشت که هرچه گفتیم، رسانه ای شدن آنها را به زمانی دیگر موکول نمود.

البته پرسش و پاسخ خبرنگاران ما با اخوی بزرگتر رییس جمهور، علیرغم آنچه پیش بینی می کردیم، مملو از خبرهای بکر و ناب بود که تاکنون در هیچ جا نشنیده بودیم و می دانیم که با انتشار آن، ماهیت جریان خطرناک انحرافی بیش از پیش برای دلسوزان انقلاب روشن خواهد شد.

اگر بخواهیم مجموعه ی مطالب نگفتنی حاج داود را در یک جمله خلاصه کنیم تا مخاطبان بصیرمان، خود به تفسیر آن پرداخته و بازخوانی مجددی از 34 سال انقلاب اسلامی داشته باشند باید بگوییم که به اعتقاد او، همه ی اتفاقات تلخ پس از انقلاب از شهادت شهدای گرانقدر و مسئولان برجسته ابتدای انقلاب تا فتنه های مختلف و در نهایت حلقه انحرافی درون دولت، همه و همه از یک مدیریت واحد خط مشی می گیرند که یک سر آن در خارج و سر دیگرش در داخل فعال است.

داود احمدی نژاد در جریان حضور در دفتر "صراط" از خاطرات دوران بازرسی ریاست جمهوری گفت، از لیدر جریان انحرافی و اینکه چهره واقعی او را از چه زمانی شناخته است، از تذکراتش به اخوی، از ماجرای خانه نشینی 11 روزه و اتفاقاتی که تاکنون جای دیگری مطرح نکرده است. حتی از جریان ازدواج پسر محمود احمدی نژاد با دختر مشایی و نکته ای که به داماد گفت و برادرزاده اما گوش نکرد.

اینها و مطالب بسیار دیگر ماحصل گفتگوی "صراط" است با داود احمدی نژاد که مشروح آن به زودی انتشار می یابد.

سه شنبه، 8 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-26 ساعت 11:02
خبر بعدی : نورافکن مجلس لاریجانی در حیاط خلوت مشایی
خبر قبلی : كارگران به ما گوش نمی‌دهند، چرا اعتراض كنیم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -