جنگ گرگها؛ تبلیغ بهار (زنده باد بهار) ممنوع است

دیگربان: «شبکه ایران» گزارش کرد شهرداری تهران در دستور داده است عبارت «استقبال از بهار» از تمامی تبلیغات نوروزی سطح پایتخت حذف و به جای آن از کلمه دیگری استفاده شود.

آن‌طور که این سایت نوشته است در این نامه از شهر‌داری‌ مناطق خواسته شده از واژه «فصل همدلی» به جای واژه «استقبال از بهار» استفاده کنند.


اندر حكايت زنده باد بهار

سایت الف: احمدي نژاد و رحيم مشايي يا هر جريان ديگري كه بدنبال طرح شعار زنده باد بهار است، هدفش كاملا مشخص است. اولين و متبادرترين پيام شعار زنده باد بهار در آن است كه چون هيچ رنگ و لعاب، هيچ نزديكي و تشابه و هيچ سنخيتي با شعارهاي رايج چپ و راست پيدا نمي كند، باعث جلب توجه مي شود.

به عبارت ديگر احمدي نژاد هر شعاري مي داد اعم از ليبرال ترين، دموكراتيك ترين، آزاديخواهانه ترين تا چپ ترين و عدالت محورترين تا محافظه كارانه ترين و مذهبي ترين هيچ فايده يي نمي كرد. شعار زنده باد بهار انصافا از اين بابت يك نوآوري و يك خلاقيت بود. نه چپ و اصلاح طلبان مي توانند به واسطه طرح شعار زنده باد او را محكوم كنند و نه راست و اصولگرايان، زنده باد بهار نه تنها باعث تحريك و موضع گيري يا مخالفت هيچ يك از جريانات سياسي نمي شود، بلكه در عين حال يك جور جذابيت هم دارد، حداقل از باب كنجكاوي كه در مخاطب برمي انگيزد.

سه شنبه، 8 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-26 ساعت 10:02
خبر بعدی : هلاکت یکی از اعضای با سابقه‌ پاسداران در سنندج
خبر قبلی : انفجار بالن؛ 19 گردشگر خارجی در مصر کشته شدند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -