دستگیری زورگیران مسافرنما در تهران

آفتاب: رئیس کلانتری ۱۳۴ تهران از دستگیری چهار زورگیر مسافرنما در خیابان علامه جنوبی خبر داد و گفت: این متهمان تحت پوشش مسافر از رانندگان زورگیری می‏کردند.

مهرزاد بیژن‏نیا امروز ضمن اشاره به دستگیری چهار زورگیری مسافرنما در محدوده خیابان علامه جنوبی، به تشریح جزئیات پرونده این چهار متهم پرداخت و نحوه دستگیری این متهمان را توضیح داد.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تهران گفت: با شکایت تعدادی از رانندگان محدوده‏های مذکور در خصوص اقدام چهار زورگیر مسافرنما در ساعات پایانی روز با استفاده از زور و تهدید سلاح سرد، اقدامات ماموران کلانتری ۱۳۴ برای شناسایی و بازداشت متهمان این پرونده آغاز شد.

وی افزود: در این راستا، تیم‏های تحقیقات کلانتری وارد عمل شده و افراد مظنون را تحت نظر قرار دادند و از سویی دیگر اقدام به توزیع بروشورهای هشداری برای آگاهی شهروندان و رانندگان این مسیر کردند تا با هوشیاری شهروندان، احتمال وقوع سرقت در این محدوده کاهش یابد.

بیژن‏نیا عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته به نتیجه رسید و ماموران موفق شدند این چهار سارق زورگیر را هنگام زورگیری از یک راننده خودرو در خیابان مذکور شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کنند.

وی در تشریح نحوه دستگیری متهمان گفت: زمانی که ماموران در حال گشت‏زنی در محله مذکور بودند، متوجه شدند که سرنشینان یک خودروی سواری تاکسی با هم درگیر شده و دو تن از افراد داخل خودرو با تهدید چاقو در حال سرقت از راننده هستند که بلافاصله ماموران جلوی خودروی مذکور را گرفته و در حالی که هر چهار مرد مهاجم قصد فرار داشتند، آنها را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تهران تصریح کرد: با بازداشت متهمان، راننده خودرو به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که این چهار نفر به عنوان مسافر سوار خودروشان شده ‏اند و زمانی که به محله خلوتی رسیده‏اند، هر چهار نفر به او حمله کرده و با تهدید چاقو قصد زورگیری از وی را داشته‏ اند که با حضور ماموران ناکام مانده‏ اند.

بیژن‏نیا اظهار داشت: هر چهار متهم این پرونده به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی‏های انجام شده به جرایم خود اعتراف کردند که طی آن، این افراد به نام‏های «علی»، «صمد»، «فرود» و «عزیز» برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سه شنبه، 8 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-26 ساعت 03:02
خبر بعدی : اخلاق اولین قربانی تورم در جامعه
خبر قبلی : تجمع اعتراضی شهروندان سرخسی در برابر دفتر رهبری


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -