حقوق‌های فعلی کارمندان و کارگران اسفناک است

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، گفت: در جهت افزایش حقوق مردم تلاش می کنیم ؛ افزایش تورم قابل ملاحظه است و این موضوع برای همگان قابل لمس است.

نماینده تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید در اعلام و اعلان سیاست هایش دقت کند ؛ همین که دولت اعلام کرد قرار است عیدانه به مردم داده شود ناگهان قیمت ها سر سام آور بالا رفت و با واریز آن نیز مجددا این انتفاق تکرار شد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در جهت خرید مشکل دارند و اگر قرار باشد کمکی به مردم شود و از سوی دیگر چند برابر اجناس گران شود ، در عمل هیچ کمکی به مردم نکرده ایم ؛ اعتقاد داریم کمک به مردم باید همراه با نظارت دقیق بر کالا ها خصوصا کالا های اساسی و مورد نیاز و قیمت ها باشد و در غیر این صورت این کمک ها اتفاق مثبتی نخواهد بود.

موسوی نژاد گفت: دولت اگر قرار است کمکی کمکی به مردم کند ، نوع آن کمکی باشد که توان خرید مردم را بالا ببرند و مردم بتوانند مشکلات خود را حل کنند؛ اگر قرار باشد ما به التفاوت گرانی کالا قبل از پرداخت کمکی عیدانه و بعد از آن را با همین عیدانه از مردم گرفته شود ، در واقع کمکی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: باید افزایش حقوق برای اقشار کارمند و کارگر داشته باشیم و این افزایش متناسب با نرخ تورم صورت بگیرد.

موسوی نژاد در خاتمه گفت: حقوق های فعلی برای کارمندان و کارگران بخور و نمیر و برای رفع و رجوع موارد ابتدایی است و اگر خدایی نکرده مردم بیمار شوند و نیازمند درمان باشند ، امکان تامین مالی ندارند و وضعیت اسفناک است و امیدواریم همه مسئولام در جهت حل مشکل مردم تفاهم عملی کنند.

سه شنبه، 8 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-26 ساعت 03:02
خبر بعدی : تجمع اعتراضی شهروندان سرخسی در برابر دفتر رهبری
خبر قبلی : پراید ۲۰ میلیونی، پیاز ۲۵۰۰ تومانی و همایش میلیاردی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -