انتقاد «شبکه ایران» از حملات سپاه علیه دولت

دیگربان: «شبکه ایران» با اعتراض به دخالت سپاه در سیاست و حمله به محمود احمدی‌نژاد٬ از علی سعیدی به عنوان «محتسب» سپاه یاد کرد و نام برخی سایت‌های وابسته به این نهاد نظامی را فاش کرد.

این سایت وابسته به دولت روز یکشنبه (ششم اسفند) این انتقاد‌ها را در قالب یادداشت تندی علیه رسول سنایی‌راد٬ معاون سیاسی سپاه منتشر کرده است.

این یادداشت «شبکه ایران» در واکنش به اظهارات سوم اسفند آقای سنایی‌راد در جمع گروهی از فرماندهان سپاه سمنان منتشر شده است.

معاون سیاسی سپاه در این سخنان٬ احمدی‌نژاد را «خود شیفته‌ای» خوانده که با شعار عدالت به دنبال «حفظ قدرت به هر قیمتی» است و حاضر به عذرخواهی از علی خامنه‌ای نیست.

«شبکه ایران» نیز در واکنش به این اظهارات از علی سعیدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در سپاه به عنوان «محتسب» این نیرو نام برده که با چنین موضع‌گیری‌ها و اظهاراتی برخورد نمی‌کند.

این سایت نوشته است: «برخی‌ها به دنبال آن هستند که ضخامت دیوار بین نظامی‌گری و سیاست ورزی به صفر میل کند و توجیه برخی از نظامی‌ها برای مشروع جلوه دادن حملاتشان به دولت، مقابله با جنگ نرم آمریکا و استکبار است.»

«شبکه ایران» در ادامه یادداشت خود به «قرق رسانه‌ای» سپاه علیه دولت اشاره کرده و افزوده است سایت‌های وابسته به این نیرو به اسم «جنگ نرم» بودجه می‌گیرند٬ اما دولت را هدف قرار می‌دهند.

این سایت از خبرگزاری‌های فارس٬ تسنیم، دانشجو، نسیم و سایت‌های مشرق و برهان و روزنامه جوان به عنوان رسانه‌های تحت پوشش اداره سیاسی سپاه یاد کرده است.

رابطه محمود احمدی‌نژاد با فرماندهان سپاه طی دو سال گذشته به شدت تیره شده است و فرماندهان این نیرو طی این مدت حملات و انتقاد‌های تندی متوجه وی و عملکردش در برابر علی خامنه‌ای کرده‌اند.

دوشنبه، 7 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-25 ساعت 10:02
خبر بعدی : دختر رفسنجانی اواخر اسفند آزاد می ‌شود
خبر قبلی : هزینه یک شب اقامت در هتل نیم میلیون تومان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -