شعار عدالت از طرف برخی برای فریب مردم است

دیگربان: محمدرضا نقدی٬ فرمانده سازمان بسیج گفته که «سر دادن شعار عدالت از طرف عده‌ای برای فریب مردم است.»

آقای نقدی روز شنبه (پنجم اسفند) در گفتگو با سایت «بلاغ» این مطلب را بیان کرده و افزوده است: «مردم خواهان آزادی و عدالت هستند و برخی‌ها می‌خواهند مردم را با شعار عدالت و آزادی بفریبند.»

این فرمانده بسیج اشاره‌ای به نام جریان یا فردی که به گفته وی در پی فریب مردم با شعار «عدالت» است٬ نکرده اما به نظر می‌رسد منظور وی محمود احمدی‌نژاد و نزدیکان وی باشند.

احمدی‌نژاد نامزد‌ مورد حمایت علی خامنه‌ای در دو انتخابات ریاست‌ جمهوری گذشته با طرح شعار «عدالت» توانست به قدرت برسد و در هفت سال و نیم اخیر همواره از اجرای این شعار سخن به میان آورده است.

با علنی شدن اختلاف‌ها میان رهبر جمهوری اسلامی و رئیس دولت دهم٬ حامیان آقای خامنه‌ای نیز به صف منتقدان احمدی‌نژاد پیوسته‌ و منتقد شعار‌ها و مواضع وی شده‌اند.

نگرانی محافظه‌کاران از عملکرد و مواضع احمدی‌نژاد در فاصله چند ماه مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

آن‌ها نگران این مسئله هستند که احمدی‌نژاد در ماه‌های آینده از ولایت فقیه به عنوان یکی از مهم‌ترین موانع اجرای «عدالت» در ایران سخن به میان آورد.

سایت «مشرق‌نیوز» امروز با اشاره به این موضوع نوشته که برخی حامیان احمدی‌نژاد در وبلاگ‌های خود نوشته‌اند: «عدالت‌طلبی مقدم بر ولایتمداری است و به خاطر عدالت می‌توان در برابر ولایت ایستاد.»

محافظه‌کارانی که در دو انتخابات ریاست جمهوری گذشته به خاطر طرح شعار «عدالت» از سوی احمدی‌نژاد در برابر نامزد‌های اصلاح‌طلب از وی حمایت کرده بودند٬ در حال حاضر نگرانی سر دادن این شعار در برابر ولایت فقیه هستند.

یکشنبه، 6 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-24 ساعت 04:02
خبر بعدی : فساد چند هزار میلیارد تومانی درحوزه پتروشیمی
خبر قبلی : مشکل جدی در آب شرب یزد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -