رفسنجانی: هيچ كس مسئوليت مشكلات را پذيرا نيست

آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن بیان اینکه "اعتدال، حلقه مفقوده پیشرفت کشور است" ، تاکید کرد: نتيجه بی اعتدالی مشابه وضع كنوني خواهد بود كه هيچ كس مسئوليت مشكلات و معضلات را پذيرا نيست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي شوراي مركزي و مسئولين استاني حزب اعتدال و توسعه با تبريك ولادت باسعادت يازدهمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت امام حسن عسگري(ع)، به مظلوميت و غربت اين امام همام اشاره كرد و گفت: اميدواريم با فراگير شدن امنيت و توسعه در كشور عراق زائران اين امام عزيز بتوانند با آسودگي و امنيت به زيارت مضجع ائمه معصوم در سامرا بروند.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در بخش ديگري از سخنانش اعتدال و توسعه را دو ضرورت ارزشمند و مهم براي پيشرفت كشور خواند و با اشاره به جايگاه و اهميت احزاب براي اداره كشور افزود: اعتدال و توسعه در حال حاضر دو حلقه مفقوده پيشرفت و تعالي ايران اسلامي است و جاي اين نيازهاي اساسي را شعارها و ادعاهاي بزرگ گرفته است.

ایشان با بيان اينكه اگرچه انقلاب اسلامي بدون احزاب شكل گرفت و به پيروزي رسيد، اما اداره كشور از همان روز اول بدون تشكّل و حزب آسان نبود، به همين دليل بيشتر اعضاي كابينه دولت موقت از نهضت آزادي و دولت‌ها و انتخابات بعدي با حضور قدرتمند حزب جمهوري اسلامي شكل گرفت.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، اداره كشور را با عقل جمعي موفق دانست و گفت: اگر اداره يك كشور متكي به افراد و جريان‌هاي خاص شود، نتيجه آن وضع كنوني خواهد بود كه هيچ كس مسئوليت مشكلات و معضلات را پذيرا نيست.

چهارشنبه، 2 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-20 ساعت 11:02
خبر بعدی : آلمان؛ جزئیات بیشتر از بستن حساب‌ دانشجویان ایرانی
خبر قبلی : پیوستن لیونی به دولت نتانیاهو برای احیای فرایند صلح


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -