رهبر از دست احمدی نژاد گریست و ما هم به گریه افتادیم

به گزارش خبرآنلاین، غلامرضا نوری نماینده بستان‌آباد در نطق میان دستور خود با بیان اینکه انقلاب ایران با رنج بزرگمردان و ریخته شدن خون هزاران شهید به دست آمده است، افزود: جا دارد که مسئولان، اطرافیان، نزدیکان و فرزندان خطاکار خود را ترک کرده و به دست عدالت بسپارند تا آبروی نظام لکه‌دار نشود و به آرمان‌ها، اهداف والا و ارزش‌های آن لطمه وارد نشود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه نباید دغدغه‌های جناح‌ها و گروه‌های انتخاباتی ما را از اصول غافل کند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به تازگی در بیانات خود همگان را از شعار دادن علیه مسئولان منع و بر شدت رفاقت‌ها تأکید کرده‌اند، حال برخی در روزهای اخیر با برگزاری جلسات و صدور بیانیه‌‌های متعدد، بهره‌برداری‌های جناحی و انتخاباتی خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: آنها در آخر می‌آورند که چون رهبری فرموده‌اند که مسائل کشور را ملاحظه و رفاقت‌ها را محکم کنند، بنابراین ما هم سخنی نمی‌گوییم، در حالی که این نوع برخوردها در واقع قدم گذاشتن در مسیری است که ولی فقیه ما را از آن منع و تقویت دوستی‌ها را برای ما امر کرده‌اند.


افرادی جلوتر از معظم له حرکت می کنند

علیرضا سلیمی نماینده محلات نیز در نطق میان دستور خود با بیان اینکه بروز حوادث اخیر در مجلس موجب ناراحتی رهبر معظم انقلاب شد گفت: تمکین نکردن عملی از ولایت فقیه هزینه های بسیاری برای کشور دارد.

وی تصریح کرد: امروز افراد خارجی نگر نقاب دار، اهداف خود را دنبال می کنند. هر چند این افراد در پاره ای از زمان همراه ولایت فقیه بودند، اما به علت تفریط دچار فتنه شدند.

سلیمی در ادامه گفت: افرادی به خاطر افراط جلوتر از معظم له حرکت کرده که به طور حتم این افراد دچار انحراف بزرگ شده و به جسد پوسیده فتنه گران تنفس مصنوعی می دهند.


مسئولین به گریه افتادند


سیدجلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد نیز در نطق میان دستور خود گفت: رهبر انقلاب در بخشی از سخنان خود و در جمع مردم تبریز با حزنی آشکار مواضع خود را درخصوص آنچه در جلسه استیضاح رخ داد بیان نمودند.

وی افزود، رهبری منصفانه و دلسوزانه از روسای دو قوه و اصل استیضاح گلایه کردند. این سخنان بسیاری از حضار آن جلسه را به گریه انداخت و هزاران نفر از ملت خدا ترس ایران را بر پای تلویزیون‌ها گریاند.

چهارشنبه، 2 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-20 ساعت 11:02
خبر بعدی : عکس؛ همایش: احمدی نژاد بین لرها، ترک ها، کردها و...
خبر قبلی : سپاه: حمایت کشورهای حاشیه خلیج فارس از تروریستها


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -