انتقاد صریح بلاگر‌های حامی احمدی‌نژاد از رهبر

دیگربان: گروهی از وبلاگ‌نویسان حامی محمود احمدی‌نژاد در اعتراض به سخنان علی خامنه‌ای٬ فعالیت خود را متوقف و انتقاد‌های بی‌سابقه متوجه رهبر جمهوری اسلامی کرده‌اند.

وبلاگ‌ «ندایی از درون»٬ «همسازی» و «خط‌خطی» از جمله وبلاگ‌هایی هستند که نسبت به انتقاد آقای خامنه‌ای از احمدی‌نژاد در دیدار با گروهی از مردم تبریز اعتراض کرده‌اند.

این وبلاگ‌ها به همراه گروهی دیگر از حامیان احمدی‌نژاد به اینکه رهبر جمهوری اسلامی در سخنان خود انتقاد‌های کم‌رنگی از علی لاریجانی داشته معترض هستند.

وبلاگ «ندایی از درون» نوشته تا زمانی که معنای کلمه ‌ «دفاع» و «یک قدری» برای وی روشن نشود یا «حکمت» آن را نفهمد فعالیت‌های خود را متوقف می‌کند.

وبلاگ «همسازی» نیز با انتشار پستی از اینکه خامنه‌ای اقدام احمدی‌نژاد را «غلط»٬ «نادرست»، «خلاف شرع»، «خلاف قانون»، «خلاف اخلاق» و «تضییع حقوق» دانسته و در مقابل عمل لاریجانی را «کمی زیاده روی در دفاع از خود» ارزیابی کرده٬ انتقاد کرده است.

این وبلاگ نوشته «اعتراف می‌کنم در درک این مقایسه رهبری ناتوانم و حل موضوع برایم غامض، مسئله‌ای برایم پیش آمده که هضم آن خارج از توان فکر و اندیشه‌ام است. بنابراین تا زمان درک حکمت این کلام امام عزیزم و تشخیص حق و حقانیت دیگر در این وبلاگ مطلبی نخواهم نوشت.»

«همسازی» در ادامه آورده است: «اتفاق پیش آمده و نحوه سخنان رهبری در آن جلسه حادثه کوچکی نبود این حق را برای اینجانب قائل باشید مدتی به این اتفاق و حواشی آن فکر کنم.»

وبلاگ «خط‌خطی» هم در تازه‌ترین پست خود نوشته که سخنان علی خامنه‌ای «منصفانه» نبوده است.

این وبلاگ نوشته «از کجا می‌توان گفت که پخش فیلم طلب رشوه و کارچاق کنی توسط برادر دو تن از روسای قوای کشور، خلاف شرع و قانون است؟ اصلا کدام قانون فیلمبرداری مخفی از یک عمل مجرمانه را ممنوع کرده است؟ کدام قانون افشای چنین واقعیتی را رد کرده است؟»

این وبلاگ‌نویس حامی احمدی‌نژاد ادامه داده «آیا این خلاف قانون و شرع نیست که کارتل رسانه‌ای وابسته به یک نهاد نظامی، همچون کانون توطئه، صبح تا شب بگردد و علیه رییس جمهور سوژه سازی کند؟»

وی پرسیده «آیا توهین‌های بیشرمانه طرف مقابل تنها «کمی زیاده روی» است؟ لابد توهین‌های آن دیگری که اصلا از شیر مادر هم حلال‌تر است.»

وبلاگ «خط‌خطی» در پایان آورده است: «آخر احمدی‌نژاد را که همه می‌زنند، دیگر چه نیازی به خلاف و شرع و قانون خواندن و هشدار دادن است؟ پس کی قرار است که نهیب به این جریانات و رسانه‌های جهنمی زده شود؟»

وبلاگ «هویتنا» هم از دیگر حامیان احمدی‌نژاد است که به بروز اعتراض‌های گسترده نسبت به انتقاد‌های علی خامنه‌ای از رئیس دولت دهم اشاره کرده است.

رهبر جمهوری اسلامی ۲۸ بهمن ماه پس از حدود سه هفته به وقایع رخ داده در جلسه استیضاح وزیر سابق کار واکنش نشان داد و انتقاد‌هایی از لاریجانی و احمدی‌نژاد کرد.

گروهی از حامیان احمدی‌نژاد از برخورد «دوگانه» رهبر جمهوری اسلامی با روسای قوای مقننه و مجریه ناراضی هستند و به صورت علنی نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند.

سه شنبه، 1 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-19 ساعت 12:02
خبر بعدی : نامزدهای فیس بوک باز ریاست جمهوری
خبر قبلی : فتنه 88 محصول کينه‌های انباشته شده دشمنان بود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -