رزمایش ۲۰ هزارنفری طلایه‌داران بصیرت

به گزارش جوان‌آنلاين، سردار يوسفعلي‌زاده در نشست خبری رزمایش طلایه داران بصیرت در راستاي اطلاع رسانی و اجرای بستر مناسب در رسانه ها گفت: از مهم ترین اهداف این رزمایش آمادگی‌های دفاعی بسیج برای مقابله با تهدیدات سخت است.

سردار یوسفعلی‌زاده فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی در جمع خبرنگاران گفت: این رزمایش جزء برنامه های سالانه سپاه استان می باشد و بنا بود در مهر ماه در مقطع سفر حضرت آقا اجرا شود و با توجه به ضرورت های امنیتی آن زمان درخواست تعويق آن صادر و به این مقطع زمانی موکول گردید.

وی گفت: رزمایش به صورت استانی و همزمان وغیر متمرکز در تمام شهرهای استان با هدایت قرارگاه مرکزی امام هادی (ع) در ستاد سپاه استان و قرارگاه های فرعی امام هادی(ع) در شهرستان ها و قرارگاه های تاکتیکی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: استان خراسان شمالی بیست و پنچمین استان است که این رزمایش را اجرا خواهد کرد.
فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی استعداد کلی شرکت کنندگان در این رزمایش را حدود ۲۰ هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت :شرکت کنندگان شامل بسیجیان و پایوران هستند که بیش از ۹۰ گردان بسیج در قالب گردان های بیت المقدس ، عاشورا ، الزهرا و ارکان ستادی رده های شرکت کننده و نیروهای تدارکاتی و پشتیبانی هر گردان می باشد.

سردار یوسفعلیزاده در پایان گفت: از مهم ترین اهداف این رزمایش آمادگی های دفاعی بسیج برای مقابله با تهدید های سخت ، نیمه سخت و تهدید های نرم در بخشی از استعدادهای بسیج که باید در زمانهای اولیه حضور پیدا کنند می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه جوادالائمه(ع)؛ بازرساني از ستاد کل سپاه و سازمان بسیج و برخی از فرماندهان استانهای همجوار و ائمه جمعه شهرستان ها مهمان این رزمایش می باشند.

درپایان این نشست سرهنگ ظریفي در خصوص نحوه اجرای عملیات گفت: در مرحله اول ۲۸ گردان فراخوانی می شوند که تا شب پنج شنبه اجرای عملیات می کنند و مرحله دوم روز بعد بیش از ۶۴ گردان به آنان ملحق می شوند که آنها برنامه عملیات فرهنگی و اجتماعی را اجرا خواهند کرد.


سه شنبه، 1 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-19 ساعت 12:02
خبر بعدی : ازدواج پدرخوانده و دخترخوانده ممنوع شد
خبر قبلی : كاهش 40 درصدی توليد شيرينی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -