روزنامه: پزشکان از چاوز قطع اميد کرده اند

روزنامه "ای بی سی" چاپ اسپانیا گزارش داد پزشکان به علت قطع امید از درمان هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا که ازبیماری سرطان رنج می برد او را از کوبا به کاراکاس بازگرداندند.

این روزنامه به نقل از تیم درمانی چاوز در کوبا اعلام کرد چاوز 58 ساله - که در پی انجام عمل جراحی در روز یازدهم ماه دسامبر روز دوشنبه به کاراکاس پایتخت ونزوئلا بازگشت و به بیمارستانی نظامی منتقل شد - پس از آن که پزشکان اعلام کردند امیدی به درمان بیماری سرطان او وجود ندارد اکنون در حال دریافت داروهای مسکن است.

این منابع در گفتگو با روزنامه ای بی سی اعلام کردند بیماری سرطان چاوز در مراحل نهایی خود قرار دارد و برنامه ای برای بازگشت او به کوبا برای انجام درمان های بیشتر وجود ندارد.

ای بی سی گزارش داد شماری از پزشکان متخصص روسی و کوبایی به همراه چاوز راهی کاراکاس شدند در حالی که شماری دیگر از متخصصان تیم درمانی چاوز را ترک کردند.

از ماه ژوئن سال 2011 چاوز چهار بار در کوبا تحت عمل جراحی برای درمان سرطان قرار گرفت.

چاوز - که در ماه ژوئیه سال گذشته اعلام کرد به طور کامل بهبود یافته است - در روز دهم ماه دسامبر برای انجام جراحی های بیشتر به هاوانا رفت.

او پس از مدتی دچار عفونت ریوی شد که تنفس را برای او دچار مشکل ساخت .

وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا روز جمعه گذشته گفت چاوز از طریق لوله ای که در نای او کار گذاشته شده تنفس می کند.

این مقام نزدیک به چاوز در حالی این اظهارات را بیان کرد که کاراکاس تصاویر تلویزیونی از چاوز را در هاوانا پخش کرد در حالی که او در حال خواندن روزنامه بود. این در حالی است که دولت چاوز تصاویر یا عکس هایی از بازگشت او به ونزوئلا پخش نکرد.

سه شنبه، 1 اسفند ماه 1391 برابر با 2013-02-19 ساعت 12:02
خبر بعدی : نگرانی از پیامدهای تحریم و سیاست آمریکا
خبر قبلی : هند خرید نفت خود از ایران را کاهش می‌ دهد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -