باند موتلفه احمدی نژاد را به حبس خانگی تهدید کرد

هرکس فرمایشات رهبری را فصل الخطاب نداند، به سرنوشت گردانندگان فتنه ۸۸ دچار می‌شود / رییس جمهور اشتباه خود را تصحیح کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید دارد اگر همه توجهات به سوی پاسخگویی به مطالبات مردم و رهبری در دولت و مجلس باشد، بسیاری از بداخلاقی‌ها رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با غیرمنطقی و متناقض خواندن حرف و انتقاد دولتمردان آمریکا، گفت: کاری که دولتمردان آمریکا تاکنون علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نکرده‌اند، نتوانسته‌اند نه اینکه نخواسته‌اند. دشمنی دولتمردان آمریکا با نظام حکومتی و ملت ایران ریشه در دشمنی آنها با اصل اسلام و باورهای دینی مردم دارد.
اهم اظهارات دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه آمده است؛
* طرح مذاکره با ایران را ما یک فریب آشکار می‌دانیم، چرا که حجم فشارها، تهدیدها و تحقیرها علیه ملت ایران نشان می‌دهد آمریکائی ها به یک کلاه تاریخی در این زمینه فکر می‌کنند.
*درباره رویداد تلخی که مردم در موضوع استیضاح وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در مجلس شاهد بودند، باید بگویم که ما همه برادریم باید بداخلاقی و بدخلقی را از فضای سیاسی کشور دور کنیم. اگر همه توجهات به سوی پاسخگویی به مطالبات مردم و رهبری در دولت و مجلس باشد بسیاری از بداخلاقی‌ها رخ نمی‌دهد.

* عده قلیلی علاقه‌ای به حل مناقشات ندارند. می‌خواهند شکاف‌ها بین نخبگان و نیز در سطح قوا فعال بماند، این همان چیزی است که سرویس های جاسوسی دشمن برای راه‌اندازی جنگ نرم در داخل نیاز دارند. راه حل برون رفت از این مشکلات رعایت ادب و آداب گفت وگو و تعامل اخلاقی است. ما باید مسایل اهم را از میان مهم‌ها تشخیص دهیم. اگر این تشخیص نباشد در رعایت مصالح ملی به بیراهه خواهیم رفت.
* هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد، طرح مسایل خارج از موضوع استیضاح توسط رئیس جمهور در مجلس معقول نبوده و تحریک آمیز هم شد. اگر ایشان ادعایی دارد باید این ادعا روند حقوقی و دادرسی خود را طی کند. از این بداخلاقی‌ها نگرانی نداریم. ولایت فقیه فصل‌الخطاب است. نهادهای قضایی و قانونی در جای خود برای حل و فصل دعواها و ادعاها فصل‌الخطاب هستند. هر کس این فصل‌الخطاب‌ها را به رسمیت نشناسد به سرنوشت گردانندگان فتنه 88 دچار خواهد شد.
* متأسفم از اینکه رئیس جمهور ما حرفی در مجلس بزند که تضییع حقوق اساسی ملت، خلاف شرع و خلاف قانون باشد. وی باید این اشتباه و انحراف خود را تصحیح کند تا سوگند وفاداری او به قانون اساسی نقض نشود.
* ما از نمایندگان محترم مجلس هم گله داریم. چرا مسایل اهم را از مهم تفکیک نمی‌کنند. در شرایطی که گرگهای بین‌المللی ما را محاصره کرده‌اند و در داخل مردم مشکل دارند دامن زدن به چنین اختلافاتی توجیه ندارد.
* مردم حساب بد‌اخلاقی‌ها و مشکلات را از حساب انقلاب و نظام جدا کرده‌اند و از آن مشکلات با سرانگشت هدایت رهبری عبور خواهند کرد.

یکشنبه، 29 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-17 ساعت 11:02
خبر بعدی : دلایل بدحجابی دختران در ایران اسلامی اعلام شد
خبر قبلی : احمدی‌ نژاد در فکر ۲۰ سال ریاست جمهوری است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -