صفار هرندی: دل مردم از مفاسد اقتصادی خون است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد مصالح عمومی یک دولت، مجلس و کشور تحت الشعاع دعواهای شخصی افراد قرار می‌گیرد. مجلس می‌گفت ما می‌خواهیم به وزیر رای بدهیم اما با مجلس برخوردی شد که رای آنها تغییر کرد.

صفارهرندی خاطرنشان کرد: سیاستمداران باید دارای وسعت نظر باشند که مسائل را با بعد بزرگتری ببینند.

وی با بیان اینکه دل مردم از مفاسد اقتصادی خون است، گفت: اگر کسی علم مبارزه با این نوع مفاسد را بلند کند، مردم برای آن دست می‌زنند. خدا نکند به جای شاد کردن دل مردم کارمان به شعارزدگی برسد و در عمل اتفاقی رخ ندهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: اگر ما هدف‌مان این باشد که دست مفسد اقتصادی را از عرصه قدرت کوتاه کنیم، باید بهترین افراد را جای آن مفسد جایگزین کنیم.

صفارهرندی بیان داشت: با شعار، هیاهو و تحریک مردم را پای کاری بیاوریم و بعد مردم ببینند که آدم‌های مفسد در راس امور بنشینند آنوقت مردم فکر می‌کنند که چیزی گیرشان نیامده و کار اساسی صورت نگرفته است.

وی بیان داشت:‌حق نداریم در مورد آبروی اشخاص در حالی که حقی در اختیار نداریم، دست به افشاگری بزنیم. افشاگری امری مذموم در دین ماست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: چه طور می‌شود آبروی کسی را که صرفاً در مظان اتهام است را می‌بریم.

صفارهرندی خاطرنشان کرد: به یک مسئول می‌گویند صلاحیت ندارد بعد از مدتی مشخص می‌شود که اشتباه بوده بلکه آن کسی که اتهام را وارد کرده خود متهم بوده است.

یکشنبه، 29 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-17 ساعت 11:02
خبر بعدی : احمدی‌ نژاد در فکر ۲۰ سال ریاست جمهوری است
خبر قبلی : اعتراف جانشین سرکرده کل سپاه به صدور تروريسم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -