پرونده نشست‌های دولت و مجلس بسته شد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه پرونده نشست‌های مشترک مجلس و دولت بسته شد، گفت: این نشست‌ها درخصوص دو موضوع پرداخت نقدی به مردم و اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها برگزار می‌شد و توانست تکلیف هر دو موضوع را مشخص کند.

اسماعیل جلیلی درخصوص نشست‌های مشترک دولت و مجلس به باشگاه خبرنگاران، گفت: این نشست‌ها در خصوص دو موضوع پرداخت نقدی به مردم و اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها بود که تکلیف هر دو موضوع مشخص شد.

وی افزود: درخصوص پرداخت نقدی به مردم، دولت و مجلس به توافق رسیده و نتیجه آن نیز اعلام شد ولی در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها دو قوه به نتیجه‌ای نرسیدند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: درخصوص اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها دولت بر اجرای سناریوهای خود تاکید داشت ولی مجلس به دلیل افزایش قیمت‌ها با این کار مخالف بود.

جلیلی با بیان اینکه نظر مجلس براین است که افزایش قیمت‌ها باید براساس نرخ تورم سالانه باشد، اظهار داشت: تصمیم نهایی در خصوص نحوه اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در لایحه بودجه سال آینده اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: در لایحه بودجه سال آینده دولت نظر خود را اعمال خواهد کرد و مجلس نیز تصمیمی خواهد گرفت که به ضرر مردم و اقتصاد کشور نباشد.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس در پایان تاکید کرد: بنابراین نشست‌های مشترک دولت و مجلس پس از این برگزار نخواهد شد چرا که موضوعی در کار نیست و نشست‌های بعدی در کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است؛ تیم اقتصادی دولت و مجلس با حضور روسای دو قوه از چندی پیش با برگزاری جلسات شبانه موضوع نحوه اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها و همچنین پرداخت نقدی به مردم را در دستور کار قرار داده و بررسی کردند.

شنبه، 28 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-16 ساعت 09:02
خبر بعدی : طلا در ازای فردو، پیشنهاد غرب در مذاکرات آینده
خبر قبلی : واریز "عیدانه" به تعویق افتاد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -