مراسم اهدای جایزه صلح دانشجویی به مجید توکلی

صبح روز جمعه، ٢٧ بهمن ماه، تعدادی از فعالین مدنی و دانشجویان شیراز با حضور در منزل خانواده توکلی دریافت جایزه صلح دانشجویی توسط مجید توکلی را به ایشان تبریک گفتند.

به گزارش دانشجونیوز، مراسم اهدای جایزه صلح دانشجویی به مجید توکلی بعدازظهر امروز در شهر ترندهایم نروژ برگزار خواهد شد. روز گذشته نیز از پلاک یادبود مجید توکلی در این شهر رونمایی شد.

دانشجویان که به مناسبت اهدای این جایزه به دیدار خانواده مجید توکلی رفته بودند، آخرین وضعیت مجید را از خانواده او جویا شدند.

خانواده توکلی با اشاره به پیگیری های متعدد و مکرر برای موافقت مسئولین با مرخصی مجید، این پیگیری ها را تاکنون بی نتیجه دانستند.

خانواده مجید توکلی با بیان این که بعد از ماه ها با مجید به صورت تلفنی صحبت نموده اند، از این موضوع ابراز خرسندی کردند.

در پایان با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز دانشجویان و خانواده توکلی ابراز امیدواری کردند که مجید ششمین بهار را در زندان و دور از خانواده سپری نکند، و مسئولین قضایی و دولتی با مرخصی او موافقت نمایند.

گفتنی است کميته جايزه صلح دانشجويی در شهریور ماه گذشته در مراسمی اعلام کرد این جایزه در سال 2013 به مجید توکلی دانشجوی زندانی ایرانی و به دلیل فعالیت هایش در راه صلح و دموکراسی تعلق خواهد گرفت. پيش از اين دانشجويانی از کشورهای برمه‌، تيمور شرقی، زيمبابوه، کلمبيا و کرواسی اين جايزه را دريافت کرده‌اند.

آدينه، 27 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-15 ساعت 23:02
خبر بعدی : توقیف وثیقه کشیش ایرانی-آمریکايی و تهدید وثیقه گذار
خبر قبلی : احمدی نژاد قیمت جدید دلار را اعلام کرد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -