احمدی نژاد حزب الهی ترین رئیس جمهور اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تجلیل از خدمات ارزنده دولت خدمتگزار گفت : دولت احمدی نژاد در تمامی آزمون ها بالاترین نمره را گرفته است .

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : برخی کج اندیشان و بدخواهان نظام و دولت نمی خواهند موفقیت های دولت را قبول کنند به همین خاطر تحمل پیشرفت های رئیس جمهور برای آنها بسیار سنگین است .

وی اظهارکرد : بدخواهان علیرغم مشاهده کارنامه درخشان دولت با تبلیغات دروغین تلاش می کنند ذهن مردم را نسبت به پیشرفت ها و اقدامات مهم و اساسی بدبین کنند .

امام جمعه ارومیه ادامه داد : ردپای خدمات اثرگذار دولت در دور افتاده ترین نقاط کشور بخوبی مشاهده می شود چنانکه فقیرترین مردم امروز طعم زندگی راحت را چشیده اند .

حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد : دولت دهم به شایستگی توانست عدالت را در جامعه پیاده کرده و تمام ملت را از سرمایه های کشور بهره مند سازد .

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی جراحی بزرگ اقتصادی ، اجرای طرح مهرماندگار و سهام عدالت را از شاخص ترین خدمات دولت احمدی نژاد برشمرد و گفت : برخی تلاش می کنند با نادیده گرفتن این خدمات چهره دولت را مخدوش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی افزود : آقای احمدی نژاد حزب الهی ترین رئیس جمهور ایران است و تاکنون در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است .

وی اظهار کرد : برخی با حرکت های افراطی اقدامات فرهنگی دولت را زیر سوال برده اند که ناشی از عقده های درونی افراد می باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه خدمات دولت به نظام و کشور بی نظیر است گفت : نباید اجازه داده شود برخی افراد با نگاهی مغرضانه تلاش های سازنده دولت را زیر سوال برده و موجب خدشه دار شدن چهره دولت شوند .

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد : دشمنان داخلی و خارجی برای بدبین ساختن ذهن مردم نسبت به دولت دست به ترفندهای مختلفی می زنند اما باید بدانند مردم ایران از بصیرت و آگاهی بالایی برخوردار هستند و هرگز فریب دشمنان را نخواهند خورد.

آدينه، 27 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-15 ساعت 15:02
خبر بعدی : مصر؛ توقیف دو تُن مواد منفجره در مسير انتقال به سينا
خبر قبلی : عکس احمدی‌نژاد در لبنان: خبر را با صبحانه‌تان دریافت کنید


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -