ایرانیان حاضر نیستند در امور قرآنی فرزندانشان هزینه کنند

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با انتقاد از اینکه بعضی از خانواده‌ها حاضر نیستند در امور قرآنی فرزندان خود هزینه کنند و این گونه مسایل را
در سبد هزینه قبول ندارند، تصریح کرد: متاسفانه بعضی خانواده‌ها با مسایل فرهنگی قرآنی فاصله دارند و اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام اسماعیل تدینی در ستاد سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف با بیان اینکه علی‌رغم هزینه‌هایی که می‌شود اما جوانان کاشمر در مسابقات حائز رتبه برتر نمی‌شوند و در همان مراحل اول حذف می‌شوند، افزود: به زودی کلاس‌های آموزشی کاشمر تشکیل و اساتید و مربیان به روستاها فرستاده خواهند شد.

وی در ادامه از راه‌اندازی بزرگترین مرکز قرآنی در سطح کاشمر خبر داد و گفت: کارهای لازم انجام شده و به زودی ساختمان تحویل اداره اوقاف و امور خیریه می‌شود.

تدینی با اشاره به اینکه در این مرکز چندین هزار نفر به طور رایگان تحت پوشش قرار خواهند گرفت افزود: آشنا شدن مردم با قرآن بسیاری از مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه بنا به گفته مقام معظم رهبری باید در کشور ۱۰ تا ۱۵ میلیون حافظ قرآن داشته باشیم تاکید کرد: باید در جهت برآورده شدن انتظارات رهبری تلاش کرد.

تدینی در ادامه با اشاره به اینکه در جهت پررنگ‌تر کردن نهضت قرآنی در سطح شهرستان خلاءهایی وجود دارد که باید برطرف شود اظهار کرد: در سطح روستاها و دانشگاه‌ها به خوبی نتوانسته‌ایم ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶۰۰ نفر زیر نظر ۱۷ مربی در ۲۱ کلاس مشغول حفظ قرآن کریم هستند گفت: در مسابقات استانی نسبت به دوره قبل از جهش خوبی برخوردار بودیم به طوری که تعداد شرکت کنندگان از ۷ هزار نفر به ۱۸ هزار نفر رسیده‌اند و در مسابقات استانی اخیر که در سبزوار برگزار شد اداره اوقاف کاشمر به عنوان اداره برتر قرآنی معرفی شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با اعلام اینکه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کار خود را از امروز با تشکیل ۶ کمیته ادارات، دانش آموزی، بانوان، جلسات قرآنی، نیروهای مسلح و روستایی آغاز می‌کند بیان کرد: کار ثبت نام متقاضیان شرکت در مسابقه در همه سنین و در دو قسمت خواهران و برادران شروع شده است.

آدينه، 27 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-15 ساعت 12:02
خبر بعدی : اعتراف مرجع حکومتی به کسادی بازار مساجد و نماز
خبر قبلی : استان کرمان طی 24 ساعت گذشته هفت بار لرزید


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -