بی‌حیایی در پوشش عامل بروز ناهنجاری‌های جنسی

شهرزادنیوز:باز هم عامل دیگری برای ناهنجاری‌های جنسی کشف شد و این بار یک زن، استاد دانشگاه، گفته است که بی حیایی در پوشش، در محیط های اختصاصی خانم ها، به بهانه حضور نداشتن جنس مخالف مانند خوابگاه های دانشجویی عامل بروز ناهنجاری های جنسی است.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، وابسته به بسیج دانشجویی، فروغ نیلچی زاده، که در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه بین المللی خمینی در قزوین سخن می گفت، افزود که وقتی ما در پوشش هایمان خسیس می شویم، به این فکر نمی کنیم که جاذبه ها و غریزه های جنسی به صورت غیر ارادی ظهور می کنند، به طوری که حتی خود فرد هم ممکن است متوجه ظهور تدریجی آن نشود.

وی ادامه داد که حتی باید در نوازش ها نیز حساس بود؛ چرا که حس لامسه در خانم ها بسیار قوی است و گاهی نوازش های عاطفی کاملاً بی قصد و غرض ممکن است به نوازش های جنسی تبدیل شود.

وی در رابطه با تمایل جنسی به همجنس در میان دختران گفت که شاید یکی از دلایل گرایشات به هم جنس بی اعتمادی به جنس مخالف است، ولی همه ی دلیلش این نیست و دلایل متعددی دارد. وی از جمله دلیل این گرایشات را در درجه اول فوق العاده عاطفی بودن دختران دانست.

وی همچنین پیشقدم شدن دختران برای اظهار علاقه به پسران را بی‌حیایی دانست و ضمن تنزل انسان تا حد حیوان، اظهار داشت که این بی حیایی ها تا جایی پیشرفته است که دختران به دنبال پسران افتاده اند، اتفاقی که حتی در هیچ نوع از حیوانات هم دیده نمی شود که ماده به دنبال نر باشد.

آدينه، 27 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-15 ساعت 09:02
خبر بعدی : شهروند بهایی جهت اجرای حکم بازداشت شد
خبر قبلی : سیاستهای غلط باعث افزایش آسیبهای اجتماعی اند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -