عسكراولادی: فضای اختلاف دقيقا در خط آمريکاست

رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: عده اي مي خواهند فضاي عمومي کشور يک فضاي نفرت، اختلاف، سوءظن و اتهام زني باشد. اين يک رويکرد انحرافي است و دقيقاً در خط آمريکاست و بايد هوشيار باشيم.

به گزار خبرگزاري تسنيم حبيب الله عسكراولادي در جلسه مشترک نمايندگان فراکسيون مجلس نهم و ادوار حزب مؤتلفه اسلامي اظهار داشت: آمريکا در ايران با يک ملت طرف است. تهديدها و تحريمها هيچ اثري روي عزم ملت ايران براي رسيدن به پيشرفت و دستيابي به فناوريهاي نوين ندارد.وي در اين نشست به رويداد تلخ استيضاح وزيرتعاون ، کار و رفاه اجتماعي اشاره کرد و گفت: ما بايد ادب و آداب تعامل قوا را رعايت کنيم و از بداخلاقي پرهيز کنيم.

عسكراولادي تصريح کرد: امتحان مجلس امتحان سختي بود و بايد مدبرانه در اين باره عمل مي‌کرد که هم عزت و شرف مجلس حفظ مي شد و هم مورد رنجش مردم و مقام معظم رهبري نمي شد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به به هم زدن سخنراني رئيس مجلس در مراسم يوم الله 22 بهمن قم، اظهار داشت: کساني که فرق بين يک مراسم ملي و يک ميتينگ سياسي را نمي دانند و مرتکب بد اخلاقي مي شوند، بايد تبعات اين کار خود را بپذيرند. قانون بايد در مورد اين افراد داوري کند. اين عمل زشت مورد رنجش مراجع عظام تقليد بود و مصداق اختلاف افکني بود که مورد نهي رهبري معظم انقلاب است.

وي افزود: عده اي مي خواهند فضاي عمومي کشور يک فضاي نفرت، اختلاف، سوءظن و اتهام زني باشد. اين يک رويکرد انحرافي است و دقيقاً در خط آمريکاست و بايد هوشيار باشيم.عسكراولادي تاکيد کرد: اگر يک ضلع گفتگو ادب و آداب را رعايت نمي کند، به هيچ وجه مجوز نمي شود که ما هم رعايت نکنيم. ما بايد در خط ولايت عمل کنيم و مطمئن باشيم آسيب نمي بينيم.

پنجشنبه، 26 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-14 ساعت 12:02
خبر بعدی : استاد می‌ تواند دانشجوی بدحجاب را اخراج کند
خبر قبلی : آمارها واقعی نيست؛ توليد ات كشاورزی ‌كاهش يافته است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -