آژانس اتمی: هیچ توافقی با رژیم تهران بدست نیامده

مذاکرات آژانس بين المللی انرژی اتمی با رژيم تهران بار ديگر به شکست انجاميد و بدون دستيابی به هيچ نتيجه ای پايان يافت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از وین، مسئول هیئت بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در بازگشت از ایران اعلام کرد که هیچ توافقی با رژیم تهران بدست نیامده است.

هرمان هکارتز، مسئول هیئت بازرسان آژانس اتمی که روز گذشته در تهران با مسئولان سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی گفتگو کرده، گفته است، پس از چند ساعت مذاکره در باره ابعاد نظامی برنامه هسته ای رژیم تهران نتوانستیم به توافقی برای بازرسی از تاسیسات و بررسی این پرونده دست یابیم.

مسئول هیئت بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود، هیج تاریخی نیز برای ادامه مذاکرات مشخص نشده است.


بازی موش و گربه و سر دواندن بازرسان آژانس اتمی

رسانه های حکومتی: «علی اصغر سلطانیه» نماینده دائم جمهوری اسلامی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره مذاکرات تهران گفت: مذاکرات تخصصی فشرده با تیم ۸ نفره آژانس به سرپرستی معاون مدیرکل در امور پادمان پیرامون مدالیته و چارچوبی برای حل و فصل موضوعات مربوط به ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران برگزار شد.

وی ادامه داد: ضمن رفع برخی اختلافات و توافق بر مواردی از متن مدالیته مقرر شد پیرامون پیشنهادهای جدیدی که در این جلسه ارائه گردید، طرفین بررسی و نظرات خود را در جلسه بعد ارائه نمایند.

«‏هرمان‏ ‏ناکار‏تس» معاون‏ ‏یوکیا‏ ‏آمانو به همراه هیئت ‏فنی‏ ‏و‏ ‏کارشناسی‏ ‏آژانس‏ ‏بین‏‌المللی‏ ‏انرژی‏ ‏اتمی‏ ‏بامداد امروز (چهارشنبه) وارد‏ ‏تهران‏ ‏شد تا در هشتمین دور مذاکرات در خصوص نقاط اختلاف بر سر تنظیم و تصویب مدالیته جامع با هیئت ایرانی به بحث و گفت‌وگو بنشیند.

این دور از مذاکرات مانند ۲ دور پیش در محل‏ ‏سازمان‏ ‏انرژی‏ ‏اتمی ایران آغاز شد.

پنجشنبه، 26 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-14 ساعت 11:02
خبر بعدی : غول برره: بادیگارد اختصاصی برادران لاریجانی بودم
خبر قبلی : جان کری: کناره‌ گیری بشار اسد اجتناب ‌ناپذیر است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -