ماجرای ولنتاین به شهر مذهبی قم هم کشیده شده است

فرهنگ نیوز: روز ولنتاین! ..... جالب هست سری به شهر بزنید که مغازه های کادوفروشی­های فانتزی حسابی پر از عروسک ها و کادویی های فانتزی شده و آنقدر رنگ های جذابی پشت ویترین گذاشته شده است که حتما نگاهی می اندازی و وقتی قیمت ها را می بینی متعجب و متحیر می شوی که باید برای یک شاخه گل سرخ کاغذی ساده ۸۰۰۰ تومان پول بدهی و آن وقت همگی هم شاکی هستیم از وضعیت بد اقتصادی!

چند سالی هست که روز ولنتاین در کشورمان حسابی جای خودش را باز کرده است . نه تنها بین دختر و پسرهای جوان، بلکه بین زوج های میانسال هم دیده میشود. و این ها در حالی است که اکثر این افراد حتی اطلاعی در مورد معنای این مراسم ندارند و برخی هم اطلاعات دست و پا شکسته ای را از شبکه های خارجی دریافت کرده اند.

گستره این جریان نه فقط شهر تهران را در گیر خودش کرده است بلکه به شهرهای دیگر کشورمان هم کشیده شده است و حتی شهر مذهبی مثل قم.

این امر که در کشوری مانند ایران با وجود تاکید بسیار مسوولین و علما برای فرهنگ سازی، شاهد رواج چنین فرهنگی برای یک مناسبت بدون پشتوانه دینی هستیم، زنگ خطری است که هرچند چندین سال است در گوش مسوولین فرهنگی به صدا در آمده است اما ظاهرا کسی قصد شنیدن صدای آن را ندارد!

چهارشنبه، 25 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-13 ساعت 21:02
خبر بعدی : گیر دادن فارس به همسر رفسنجانی و پاسخ حاج خانم
خبر قبلی : بمب اتمی؛ واکنش رژیم به اظهارات وزير خارجه عربستان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -