هلاکت یکی از سرکردگان نیروی قدس پاسداران در سوریه

دیگربان: خبرگزاری «ابنا» از کشته شدن سردار حسن شاطری، رئیس ستاد بازسازی لبنان خبر داد.

این خبرگزاری روز چهارشنبه (۲۵ بهمن) گزارش کرده که این فرمانده سپاه در خارج از ایران به دست «عوامل اسرائیل» کشته شده است.

آن‌طور که این خبرگزاری نوشته٬ قاسم سلیمانی٬ فرمانده سپاه قدس با حضور در خانه حسن شاطری با خانواده وی ابراز همدردی کرده است.

مراسم تشییع پیکر این فرمانده سپاه فردا (پنجشنبه ۲۶ بهمن‏) در شهرک «شهید محلاتی» در تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس نیز بدون اشاره به محل کشته شدن حسن شاطری نوشته وی روز گذشته (سه‌شنبه ۲۴ بهمن) توسط «عوامل اسرائیل» کشته شده است.

سایت باشگاه «افسران جنگ نرم» نیز تائید کرده که سرتیپ پاسدار حسن شاطری (مهندس حسام) از سرداران سپاه در یک اقدام تروریستی کشته شده است.

این سایت از شاطری به عنوان نماینده دولت ایران در لبنان و سوریه نام برده است.

این در حالی است که یک فعال حزب‌الله در شبکه اجتماعی «فرند‌فید» با اعلام خبر کشته شدن شاطری نوشته وی ظاهرا به همراه چند تن از همراهان خود در شهر حلب (سوریه) کشته شده است.

سایت «بلاغ» نیز نوشته «سردار حسن شاطری به همراه دو نفر از همراهانش در شهر"حلب" سوریه با کمین تروریست ها مواجه شدند که از این میان تنها سردار شاطری به شهادت رسید.»


اگر اسد شکست بخورد، به دردسرهای جدی می افتیم

سایت اعتدال: یک کارشناس مسائل بین الملل معتقد است که اگر رژیم بشار اسد در سوریه شکست بخورد، جمهوری اسلامی به دردسرهای جدی خواهد افتاد.

دکتر محمد افقهی در باره رویدادهای سوریه می گوید: داستان هایی پشت پرده است. آنها با آمریکا در یک بردار درگیر هستند که به ‌آنها گفته می شود بازیگران بین‌المللی. ما در سطح منطقه درگیر هستیم، به ما می گویند خط مقاومت و در داخل سوریه سر تسلط و توزیع قدرت همین درگیری است.

این کارشناس مسائل بین الملل می افزاید: پس داستان سوریه سه لایه است یک لایه نیست. حتما باید این سه لایه را در نظر گرفت. باید به اینکه وضع سوریه بر امنیت ملی ما اثر می گذارد، برسیم. بشار اسد اگر پیروز شود، روی ما مستقیم اثر مثبت می گذارد و اگر شکست بخورد، ما به دردسرهای جدی می افتیم.

چهارشنبه، 25 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-13 ساعت 21:02
خبر بعدی : بازی موش و گربه و سر دواندن بازرسان آژانس اتمی
خبر قبلی : گیر دادن فارس به همسر رفسنجانی و پاسخ حاج خانم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -