سرکرده پاسداران: تکنیک‌های عبور از پاتریوت را بلدیم

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص حمله احتمالی اسرائیل به تاسیسات هسته ای و واکنش جمهوری اسلامی گفت: پاسخ ما به هرگونه حمله نظامی، قطعاً نظامی خواهد بود نه سیاسی. تهدید را با تهدید و حمله را با حمله پاسخ می‌دهیم

سردار حسین سلامی با بیان اینکه اینگونه نیست که جمهوری اسلامی عمل نظامی دشمن را با محکومیت سیاسی پاسخ دهد، خاطرنشان کرد: محکومیت سیاسی برای ما ارزش چندانی ندارد و ما از قواعد کلیشه‌ای برای برخورد استفاده نمی‌کنیم چر‌اکه سنت‌های دیپلماتیک در زمان تهدید دشمن برای ما ارزش چندانی ندارد و آنچه مهم است پاسخ‌های نظامی و عملیاتی است که کوبنده و ویرانگر خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه درباره اقدام اخیر ترکیه مبنی بر نصب و استقرار سامانه موشکی پاتریوت در مرز این کشور با سوریه و اینکه آیا هدف نصب این موشک‌ها جمهوری اسلامی ایران است؟ گفت: ممکن است که دشمنان غربی از فرصت آشفتگی امنیتی در سوریه استفاده کرده باشند و با توجیه مقابله با موشک‌های سوریه این پاتریوت‌ها را برای دفاع از اسرائیل در مقابل حملات احتمالی کشورهای دیگر در ترکیه مستقر کرده باشند و این تحلیل می‌تواند وجود داشته باشد.

سردار سلامی با ذکر اینکه راه‌های‌غلبه بر پاتریوت‌را می‌دانیم، خاطرنشان کرد: درباره سیستم‌های ضد موشکی پاتریوت‌ ابهامات زیادی در کارکرد واقعی‌اش در صحنه‌های عملیاتی دارد. با این حال این سیستم‌های دفاعی امروز توسعه پیدا کرده‌اند ولی تکنیک‌های زیادی برای عبور از توانمندی آنها وجود دارد و مطمئنا نمی‌توانند سپر دفاعی اطمینان بخشی برای دفاع از هیچ کس باشد.

سه شنبه، 24 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-12 ساعت 12:02
خبر بعدی : عکس؛ مرسی از ترس معترضان مصری پابرهنه فرار کرد
خبر قبلی : تظاهرات مخالفان مصری؛ مرسی دفترش را ترک کرد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -