وقتی سخنران احمدی‌نژاد است باید تبعات آن را هم پذیرفت

وقتی در بین مسئولان قوا بداخلاقی صورت می‌گیرد از طرفداران آن‌ها نمی‌توان انتظار داشت دست به بداخلاقی نزنند.

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی درباره اتفاقات قم در حاشیه سخنرانی رییس مجلس گفت: وقتی در بین مسئولان قوا بداخلاقی صورت می‌گیرد از طرفداران آن‌ها نمی‌توان انتظار داشت دست به بداخلاقی نزنند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اضافه کرد: ریشه این مسایل در باب شدن این بداخلاقی‌های سیاسی در کشور است وطبیعی است که ما شاهد این نوع وقایع تاسف بار باشیم.

وی ادامه داد: همه باید سعی کنند در هنگام سخن گفتن با افکار عمومی جامعه شرایط را مورد توجه قرار دهند وبرخی هم نباید با رفتارهای افراطی این نوع مجامع و محافل رابه محلی برای تسویه حساب‌های سیاسی تبدیل کنند.

ترقی افزود: نباید مسئولان نظام اجازه بدهند این رویه به یک معضل تبدیل شود و باید برخورد منطقی و جدی با این گونه رفتار‌ها صورت بگیرد چون به نظر می‌رسد این روند برای فضای سیاسی کشور آینده خوبی را رقم نخواهد زد.

این عضو موتلفه با اشاره به سخنان رییس جمهور در مراسم دیروز گفت: وقتی سخنران آقای احمدی‌نژاد است باید تبعات آن را هم پذیرفت.

وی درباره «بحث مذاکره با آمریکا» که در سخنان رییس جمهور مطرح شده بود نیز تصریح کرد: نظام برای مذاکره بر اساس خرد جمعی تصمیم می‌گیرد و شورای عالی امنیت ملی کشور تصمیم می‌گیرد چه کسی برای مذاکره برود و این از اختیارات رییس جمهور نیست.

ترقی ادامه داد: ادامه بحث‌های اختلافی در واقع عمل نکردن به رهنمودهای رهبری است كه یک حکم حکومتی محسوب می‌شود و عدول از آن با واکنش جدی مردم روبرو خواهد شد.

وی تاکید کرد: مسئولان کشور باید به نیازهای مردم توجه کنند و بر آثار و نتایج تصمیم گیری‌های خود در رابطه با مشکلات مردم واقف باشند.

سه شنبه، 24 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-12 ساعت 10:02
خبر بعدی : روزنامه دولت: دعوا برسر نیامدن مردمی نژادی دیگر
خبر قبلی : بازگشت لب‌تاپ‌های از رده خارج به بازار


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -