منبع حکومتی: سناریوی احمدی نژاد برای براندازی نظام

سایت خبرآنلاین نزدیک به علی لاریجانی: جریان انحرافی در پاک ترین و مهم ترین و حساس ترین روز از تاریخ نظام برگ دیگری از خباثت و سناریوی براندازی علیه نظام با هدف ضربه زدن به ولایت و رهبری را انجام داد.

اینان بدون پشتوانه و چراغ سبز طراحان و عاملان اصلی آن در دولت کاری خودسر انجام نداده اند و آنگونه که در اخبار آمده است مستنداتی از این اقدام زشت طراحی شده وجود دارد.

با استقبال از احمدی نژاد پس از بازگشت از مصر در فرودگاه مهرآباد و سخنرانی مشایی در آن محل روشن است که اینان انتخابات ریاست جمهوری را هدف گرفته اند تا با جار و جنجال بتوانند گزینه انحرافی خود را وارد میدان کنند و برای این کار دست به هر حربه ای خواهند زد.

لذا بایستی هوشیار بود که :

- اینبار ایجاد کنندگان موج با لباس خدمتگذاری، شعار عدالت، مردم، خدا و پیغمبر می آیند و تاریخ قرآن سر نیزه کردن را تکرار خواهند کرد.

- یادمان باشد خانواده ای که هنوز خانه نشین نشده اند و در مقابل انحراف ایستاده اند خانواده لاریجانی هستند و با قدرت از ولایت و رهبری دفاع و تبعیت می کنند و جریان انحرافی در دولت بدنبال تصرف این خاکریز می باشد تا دسترسی به فرمانده کل قوا و ضربه زدن به او را برای خود راحت کند .

- موجی سهمگین تر و خطرناک تر از 88 در 92 خواهیم داشت. یاران رهبر و انقلاب آمادگی کامل داشته باشند .

دوشنبه، 23 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-11 ساعت 23:02
خبر بعدی : دادن "عیدانه" به مردم؛ پخش صدقه با "کاغذ پاره"
خبر قبلی : جمهوری اسلامی مستقل و روسيه مقتدر مکمل يکديگر


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -