امام جمعه زاهدان: کشور دست یک نفر نباشد

به گزارش سنی آنلاین، امام جمعه اهل سنت زاهدان گفته مردم نمی خواهند مقدرات کشور دست یک نفر باشد

مولانا عبدالحمید گفته: اکنون پس از سی و چهار سال، زمان آن فرا رسیده است که دستاوردها، منافع و مشکلات انقلاب مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرند. روزی که در ایران انقلاب شد همه مردم با انقلاب همسو بودند؛ حال بررسی کنیم که آیا همچنان همه مردم با انقلاب همراه هستند یا انقلاب ریزش‌هایی هم داشته است.

وی افزود، آیا ما مسبب ریزش و جدایی عده ای از انقلابیون شده‌ایم یا آنان خودشان از انقلاب جدا شده‌اند؟ خواسته‌ها و مطالبات جداشدگان از انقلاب نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

مولانا عبدالحمید با اشاره به نزدیکی نمایش انتخابات رژیم نیز گفت: انتخابات نباید منحصر به یک جناح باشد بلکه باید انتخاباتی ملی و آزادانه در کشور برگزار شود. منظور از انتخابات آزادانه، برگزاری بدون کنترل‌های لازم قانونی نیست، بلکه مراد آن است که باید در تائید صلاحیت‌ها به قدری سعه‌صدر وجود داشته باشد که همه جناح‌ها، گرایشها و اقوام بتوانند در انتخابات مشارکت کنند.

مولانا عبدالحمید افزود: البته من امیدی به تائید صلاحیت اهل سنت در انتخابات ندارم، اگر چه این حق اهل سنت است که باید بتوانند در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور حضور داشته و مشارکت نمایند.

شنبه، 21 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-09 ساعت 11:02
خبر بعدی : احمدی‌نژاد: با مذاکره تحت فشار مخالفیم
خبر قبلی : احمدی نژاد و اسناد مربوط به خامنه ای


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -