این روزها چون اوضاع قمر در عقرب شده است.....

سگال آنلاین

می گویند ماه هیچگاه پشت ابر نمی ماند ، حال این ماه همان ماهی باشد که در آن روح خدا دیده شود یا ماهی شود که برند پپسی را کهکشانی کند و این ماه گاهی می تواند همان هاله ای باشد که بر شانه های معجزه هزاره ما تکیه زده است .

به هر روی این ماه نخشب اکنون در دستان سلطانی است که با علم بر ضعف خود و انقراض حکومتش بازهم طنازی می کند ، سلطان ما که می داند دروغ را هرچه بزرگتر گوید پذیرش آن برای امتش راحتر است ؛ دشمنان خیالی و واقعی را به مبارزه در کنار آسیابهای بادی فراخوانده است و این بار سانچو نیز با رویای اینکه یک شوالیه است ؛ اربابش را تنها گذاشته است .

رعایای ام القرای اسلامی با طنین کلام آقا در خصوص شیطان بزرگ آماده می شوند تا در یوم الله 22 بهمن چون همیشه به صحنه آیند ، اما در کارنوال امسال قرار است غرفه های متعددی برای رفع عطش امت همیشه تشنه تعبیه گردد ، چون این برادارن و خواهران عرضشی ، ورزشی و بسیجی یکمرتبه دچار اوردوز نشوند بسته به ظرفیت ذوب شدگیشان از ساندیس و ردبول تا نهایتا با معجون پپسی مورد پذیرایی قرار می گیرند تا برای روز موعود جام زهر را همگی با هم و با اسانس پپسی سربکشند .

این روزها چون اوضاع قمر در عقرب شده است ، محمود جان هم کلاس های فشرده ای تحت یک پکیج به اخوان مسلمین ارائه داده است تا این برادارن پس از طی دوره موفق به اخذ مدرک از کهریزک گردند و بتوانند کشورشان را از آلودگی خس و خاشاک ها محافظت کنند ؛ در ضمن برای رعایت حال این برادران اسلامی سرویس های (وی آی پی) هم در پکیج گنجانده شده است .

خواهشمند است جهت ثبت نام بشتابید که رقبا در راهند و کمپانی محمود هرگونه ارتباط با شرکت های عالیجنابان ؛ آقازادگان و پنج برادر خدمتگذار سلطان را رد می کند .

از هم رو ست که شاعر می گوید :

میان ماه من تا ماه گردون / تفاوت از زمین تا آسمان است

آدينه، 20 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-08 ساعت 23:02
خبر بعدی : تظاهرات مصر: ملت خواستار سرنگونی و محاکمه مرسی
خبر قبلی : سفر نمایشگاه تمدن پارسی به 5 موزه بزرگ آمریکا


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -