سایت نزدیک به احمدی نژاد، مطهری را خائن نامید

استیضاح وزیر اطلاعات؛ توهم خائنین ملت

سایت نزدیک به احمدی نژاد: مطهری و دوستانش چه فکر شومی را در سر می پرورانند؟

به گزارش بی باک، در شرایطی که کشور از هر نظر نیاز به آرامش و امنیت دارد، عده ای به ظاهر خواص تمام هم و غم خود را در ایجاد ناآرامی در کشور و دلسرد کردن مردم به نظام و انقلاب گماشته اند.

علی مطهری از نمایندگان پرحاشیه مجلس که رد پایش را می توان در عموم صفحه های سیاه تاریخ مجلس هشتم و نهم به وضوح رویت کرد، بعد از هزینه های متعددی که در سالهای اخیر برای کشور ، نظام و مردم درست کرده است و با طرح موضوعاتی چون سئوال از رئیس جمهور و پیگیری استیضاح وزرای کابینه دولت که عموما برای نظام و ولایت هزینه های سنگینی داشته که در مورادی نیز مقام معظم رهبری برای برون کشور از آسیب های این اقدامات شخصا ورود کرده اند، اینبار پا را فراتر گذاشته است و از اوج توهمات خود سخن به میان می آورد.

مطهری که در ماجرای طرح سئوال از رئیس جمهور با سیلی محکم ملت و ولایت روبرو شد و در ماجرای یکشنبه سیاه مجلس هم برخلاف تصورش با عدم استقبال مردم و رسانه های ارزشی روبرو شد و در تیم بازنده ها قرار گرفت، دستگیری چند خبرنگار مرتبط با سرویس های جاسوسی بیگانه را بهانه ای برای حمله به وزارت اطلاعات و طرح توهمات خود نموده است.

این نماینده پرحاشیه مجلس که در زمان برخورد با اهالی رسانه های ارزشی و انقلابی از سوی برخی نهادها، سکوت تائید آمیز عجیبی در پیش گرفته بود، اینبار دستگیری چند خبرنگار مرتبط با دستگاه های جاسوسی غرب را به شدت محکوم کرده است و از طرح آتی خود و دوستانش برای استیضاح وزیر اطلاعات خبر می دهد!

بی شک طرح سراسر خائنانه و دشمن شادکن استیضاح وزیر اطلاعات از رویاهای تعبیر ناشدنی علی مطهری می باشد اما فهم اینکه وی با طرح و پیگیری چنین موضوعاتی چه اهدافی را دنبال می کند، با توجه به سبقه این نفوذی جریان اصولگرایی کار چندان سختی نیست.

گفتنی است؛ مطهری در مصاحبه با یک روزنامه گفته که بازداشت اخیر روزنامه نگاران دلیل موجهی ندارد. وی در ادامه افزود: در بیانیه‌های وزارت اطلاعات دلیل موجهی برای بازداشت این روزنامه‌نگاران وجود ندارد!

علی مطهری با اعتراض به نحوه بازداشت اخیر تعدادی از روزنامه‌نگاران عنوان می‌کند اعلام اسامی این افراد و اتهام‌زنی به آن‌ها با وجود این‌ که هنوز جرمی ثابت نشده حرکتی خلاف قانون است و نمایندگان نباید چنین موضع‌گیری‌هایی در مورد روزنامه‌نگاران بازداشتی داشته باشند.

مطهری همچنین وابستگی روزنامه‌نگاران بازداشت شده را به بی‌بی‌سی و انگلیس بعید می‌داند. وی به تذکری اشاره می‌کند که قرار است در صحن علنی مجلس قرائت شود و می‌افزاید اگر هم لازم باشد از وزیر اطلاعات طرح سئوال خواهیم کرد و احیانا اگر نتیجه‌ای حاصل نشود و لازم باشد استیضاح خواهیم کرد.

در هیمن راستا منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در این مورد در گفتگو با بی باک اظهار داشت: آقای مطهری بر اساس فرضیات خود صحبت می کنند. ما از ساعات اولیه این دستگیری با وزارت اطلاعات در ارتباط بودیم و از جزئیات دستگیری اطلاع کامل داریم.

وی افزود: قدر مسلم وزارت اطلاعات که یکی از دستگاههای امنیتی و تاثیر گذار است بدون دریافت اجازه از حاکم شرع این دستگیری ها را انجام نداده است و با اخذ مجوز از قوه قضائیه ، تعدادی از خبرنگاران که دوستان خوبی برای بی بی سی بوده اند را دستگیر کرده است.

نماینده مردم اردبیل اظهار داشت: شاید وزارت اطلاعات هم اعترافات دستگیر شده ها را بعدها منتشر خواهد کرد، کمیسیون امنیت ملی به دستگاه اطلاعات کشور نظارت کامل دارد و به اعتقاد ما وزارت اطلاعات در همه موارد با داشتن اطلاعات کامل و جامع اقدام کرده است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد: در زمان فتنه هم برخی افراد با عنوان رسانه و خبرنگار خدماتی را به بی بی سی ارائه دادند.

وی گفت: وظیفه ذاتی دستگاه های امنیتی کشور این است که بر اساس رصد و کنترلی که دارند اگر احساس کنند منافع جمهوری اسلامی ایران در خطر است، قطعا ورود پیدا می کنند و عوامل اخلاگر را بازداشت می کنند.

نماینده مردم اردبیل در مورد این اظهار نظر که دستگیر شدگان همگی روزنامه نگاران اصلاح طلب بوده اند، گفت:وزارت اطلاعات به دلیل اصلاح طلب بودن این روزنامه نگاران را دستگیر نکرده است، اگر به جرم اصلاح طلبی دستگیر شده باشند پس باید خیلی های دیگر را هم دستگیر می کردند که از این افراد بیشتر سابقه خدمت به اصلاح طلبان را داشتند.

وی گفت: این افراد به جرم ارائه خدمات به رسانه های دشمن در خارج از کشور دستگیر شده اند.

حقیقت پور در مورد اظهار نظر مطهری در مورد استیضاح وزیر اطلاعات در مجلس بیان داشت: باید با عقلانیت بیشتر رفتار کرد و حرف زد و نباید صحبت هایی که برای دشمنان خوشایند است را به کار برد و به دور از هر نوع نگاه حزبی به فکر منافع ملی کشور و حفظ شئون دستگاه های نظام بود، ملت و مسئولین به وزارت اطلاعات افتخار می کنند، وزارت اطلاعات ملی ترین دستگاه در کشور است.

حال با توجه به فرمایشات صریح مقام معظم رهبری که فرمودند «... از امروز تا روز انتخابات هر كس احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف به كار گيرد، قطعاً به كشور خيانت كرده است» ، مطهری و دوستانش چه فکر شومی را در سر می پرورانند؟

آدينه، 20 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-08 ساعت 00:02
خبر بعدی : فیلم؛ دومین حمله با کفش به احمدی ‌نژاد در مصر
خبر قبلی : تفرقه درهر سطحی بین مسئولان با یکدیگر خطر است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -