آنقدر نامزد اصلاح‌طلب هست که می‌توان صادر کرد

خبرگزاری فارس: وزیر بازرگانی دولت خاتمی گفت: کاندیداهای اصلاح طلب آنقدر زیاد هستند که می‌توانیم تعدادی از آنان را صادر کنیم.

محمد شریعتمداری وزیر دولت اصلاحات در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درخصوص برنامه ‌های انتخاباتی‌اش،‌اظهار داشت: به نظر شما آیا زمان مناسبی برای این است که کاندیدا بخواهند برنامه‌شان را اعلام کند؟ به موقع برنامه‌مان را اعلام می‌کنیم

شریعتمداری با بیان اینکه برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حتما کاندیدا می‌شوم،‌گفت: تعداد کاندیداهای اصلاح طلب به گونه‌ای است که می‌توان تعدادی از آنها را صادر کنیم.

وزیر دولت اصلاحات در مورد اصلاح طلبان بدلی نیز تصریح کرد: اصلاح طلبان بدلی وجود دارند اما من 8 سال در کابینه آقای خاتمی بودم و احتمالی که من اصلاح طلب بدلی باشم، نیستم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه من 8 سال وزیر بازرگانی دولت سید محمد خاتمی بودم و هم اینک در دفتر مقام معظم رهبری حضور دارم، معتقدم می‌توانم عامل وفاق باشم و در حل کردن کدورت‌ها و جمع‌کردن دل‌ها موثر واقع شوم.

شریعتمداری در پاسخ به این پرسش که آیا فضا برای حضور اصلاح طلبان در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را مساعد می‌بینید یا نه، خاطرنشان کرد: امیدوارم فضا در کشور به گونه‌ای شود که صاحبان علائق و اندیشه‌های گوناگون امکان حضور فعال و جدی در انتخابات پیدا کنند.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه برای کاندیداتوری‌ام با همه بزرگان نظام مشورت کرده‌ام، در خصوص دیدار خود با آیت‌الله ری شهری گفت: با توجه به اینکه من عضو هیئت امنای دانشگاه حدیث و قرآن هستم هر هفته ایشان را ملاقات می‌کنم.

دوشنبه، 16 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-04 ساعت 20:02
خبر بعدی : اوضاع از دست خامنه ای خارج شده/افشای مدارک مهم
خبر قبلی : سفر احمدی نژاد به مصر در یک شرایط بحرانی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -