اوضاع از دست خامنه ای خارج شده/افشای مدارک مهم

یک روز از استیضاح جنجالی وزیر کار در جمهوری اسلامی گذشته است اما همچنان واکنش، افراد و گروه ها و احزاب مختلف به این پدیده که شاید در تاریخ حکومت اسلامی برای همیشه در خاطره ها ماندگار شود. ادامه دارد.

امروز رادیو بین المللی فرانسه درباره پیامدهای درگیری لفظی بین سران دو قوه مقننه و مجریه و تبادل اتهاماتی که همچنان ادامه دارد به سراغ محمد نوریزاد، روزنامه نگار ساکن ایران رفته است.

محمد نوریزاد در این رابطه گفت:« آقای احمدی نژاد تلاش میکند او را برکنار کنند. او علاقه مند است و نیاز دارد که مجلس به او رای عدم کفایت دهد.
او به چنین چیزی نیاز دارد. چرا که او میداند نباید چند ماه باقی مانده از زمان ریاست جمهوریش با آرامش سپری شود که میتوان دلایل زیادی برای آن عنوان کرد.

مهمترین هراسی که احمدی نژاد دارد مربوط به زمان پس از ریاست جمهوری او است. چرا که وی به خوبی میداند او را آرام نخواهند گذاشت و روزهای پر خوف وخطری در پیش دارد و او ترجیح میدهد برکنارشود تا اینکه دوره ریاست جمهوریش به پایان برسد. »

این فعال سیاسی با تاکید بر جزیی بودن محتوای فیلمی که درمجلس توسط احمدی نژاد منتشر شد، گفت:« حجم فساد مالی و اداری در نظام جمهوری اسلامی بسیار بیش از این حرف هاست که این فیلم نشان میدهد و این چیزی که دیروز در صحن علنی مجلس دیدیم چیز مهمی نیست.»

او معتقد است به زودی مدارک مهمی در این رابطه منتشر خواهد شد.

آقای محمد نوریزاد همچنین گفت:« آقای خامنه ای توانایی جلوگیری از بروز این بحران ها را دیگر ندارد چرا که عمق بحران در سیاست و جامعه ایران بسیار زیاد است. با دعوا و توصیه دیگر، نمیتوان این سرزمین را در دست نگه داشت.»

وی در راه بودن طوفان های سیاسی جدید را پیش بینی کرد و گفت:« رهبر جمهوری اسلامی با تمامی تشرهایی که میزند باز این مسایل پیش خواهند آمد.
یک سرزمین را به خاک مذلت نشانده اند و انتظار دارند با توصیه اخلاقی استخوان های شکسته جوش بخورد.»

محمد نوریزاد درباره واکنش احتمالی آقای خامنه ای نیز گفت:« واکنش ایشان مشخص است، او نمیتواند مجلس را ترغیب کند تا به عدم کفایت احمدی نژاد رای دهد چرا که اگر این اتفاق بیفتد «عدم بصرت» رهبر فریاد کشیده خواهد شد. چرا که تمامی داشته های یک مملکت خرج یک فرد نا متعادل شده و اینگونه مجلس بصریت رهبر را زیر سوال میبرد؛ نه تنها بصیرت بلکه تمامی حیثت بیت رهبری زیر سوال است. برکناری این چنینی احمدی نژاد شخص خود رهبر را زیر سوال میبرد. او تنها کاری که خواهد کرد همان تشر زدن و دعوت به آرامش خواهد بود تا این ایام سپری شود.»

دوشنبه، 16 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-04 ساعت 20:02
خبر بعدی : احمدی‌نژاد تنها یک برگ را رو کرد/اشک و ماتم رهبر
خبر قبلی : آقای وزیر این صف‌ها را دیده‌ای و بازهم وعده می‌دهی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -