نماینده رژیم: آمریکایی ها برای ما دندان تیزکرده اند

اردستان - خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده اردستان درمجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها برای جمهوری اسلامی ایران دندان تیزکرده اند و یکی از بحث هایی که آنها اخیرا مطرح می‌کنند جنگ نرم انتخابات و راهپیمایی22بهمن است.

به گزارش خبرنگارمهر، احمد بخشایش صبح شنبه در جلسه شورای اداری اردستان گفت: آمریکایی ها برای ما دندان تیزکرده اند و یکی از بحث های جنگ نرم انتخابات و راهپیمایی22بهمن است که می گویند مردم سرد برخورد می کنند و به صحنه نمی آیند.

وی ادامه داد: مردم ایران و به خصوص شهرستان اردستان باحضور پررنگ خود در 22 بهمن و انتخابات آینده جواب دندان شکنی به مستکبران خواهند داد و حمایت خود از رهبری و انقلاب را اعلام خواهندکرد.

نماینده شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی باتوجه به استیضاح وزیر رفاه اظهار داشت: ما نباید اجازه بدهیم از کسانی که فتنه 88 را به وجودآوردند تقدیر و تشکر شود.

عضوکمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بزرگترین مشکل شهرستان را بیکاری دانست و بیان داشت: تمام تلاش خود را برای رفع و ریشه کنی این مشکل انجام خواهیم داد.

بخشایش به تعدادی از فعالیت های خودکه تا کنون انجام داده اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و با دستوری که رئیس جمهور داد شهر مهاباد اردستان به زودی بخش خواهدشد.

انقلاب اسلامی ایران تفکری فراتر از مغزها بود

فرماندار اردستان با توجه به فرارسیدن سال روز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی ایران تفکری فراترازمغزها بود.

بهرام خواجه سعیدی به فعل و انفعالاتی که در این34سال بر ایران اسلامی واردشد اشاره کرد و گفت:بصیرت و آگاهی مردم دلسوز انقلاب و رهبری پیامبر گونه رهبرمعظم انقلاب باعث شد تا این کشتی به خوبی و زیبایی هدایت و مسیر واقعی خودراطی کند.

شنبه، 14 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-02-02 ساعت 10:02
خبر بعدی : دستبرد نقابداران مسلح به يک بانک در مشهد
خبر قبلی : نگرانی مراجع حکومتی از گرانی و عدم ثبات قيمت ها


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -