جمع‌آوری مانکن‌های غیرمتعارف در بندرعباس

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان از اجرای طرح نظارتی و کنترلی صنوف و جمع‌آوری ۹ مانکن غیرمتعارف دراین طرح خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ بهرام عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با همکاری سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی، طرح مشترک نظارتی و کنترلی صنوف را به صورت تلفیقی در سطح بندرعباس اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح مشترک که با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و بازرگانی استان انجام شد از ۱۴۴ واحد صنفی به صورت محسوس و غیرمحسوس بازدید شد، گفت: یک دستگاه کیس حاوی انواع فیلم، آهنگ و تصاویر غیرمجاز و مبتذل، ۲۶۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق، تعداد زیادی CD غیرمجاز و ۹ عدد مانکن نامتعارف از سطح صنوف جمع‌آوری شد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این رابطه ضمن شناسایی و پلمپ ۹ واحد صنفی به دلیل تخلف گران‌فروشی از ۵۲ باب نیز تعهد گرفته یا اخطار داده شد.

به گفته عزیزی، در این طرح دو تن نیز دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه به اداره نظارت بر اماکن عمومی استان منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

پنجشنبه، 12 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-01-31 ساعت 10:01
خبر بعدی : پرونده آمیا؛ آرژانتین: بازجويی از متهمان در تهران
خبر قبلی : انتقال جمشید مشایخی از جشنواره فجر به بیمارستان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -