خبرنگاران بازداشت ‌شده ستون پنجم دشمن بودند

دیگربان: محمد حسینی٬ وزیر ارشاد ادعا کرد «جرم» ۱۳ روزنامه‌نگار بازداشت شده «مطبوعاتی» نبوده و برخی از آن‌ها «اخبار و اطلاعات» در اختیار رسانه‌های خارج از کشور قرار می‌داده‌اند.

آقای حسینی روز سه‌شنبه (۱۰ بهمن) به خبرگزاری فارس گفته است: «جرم خبرنگاران بازداشت شده مطبوعاتی نبوده و برخی از این افراد بازداشت نشده و تنها برای پاره‌ای توضیحات احضار شده‌اند.»

وی افزوده برخی از این روزنامه‌نگاران «ندانسته» یا «ناخواسته» در طراحی افراد دیگری قرار گرفته و پس از «کسب اخبار»٬ اطلاعات را در اختیار رسانه‌های خارج از کشور قرار می‌دادند.

وزیر ارشاد همچنین ادعا کرد برخی از این روزنامه‌نگاران «از سوی خارج از کشور در راستای ایجاد اختلاف میان مسئولان و غیره و سیاه‌نمایی‌ها خط دهی می‌شدند.»

آن‌طور که حسینی مدعی شده این روزنامه‌نگاران «ندانسته یا دانسته نقش ستون پنجم دشمن را بازی کرده و می‌خواستند یاس و ناامیدی را در کشور ترویج دهند.»

در هفته جاری ۱۴ روزنامه‌نگار از سوی نیرو‌های امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شده‌اند که رسانه‌های وابسته به سپاه اتهام آن‌ها را ارتباط به رسانه‌های «ضد انقلاب» اعلام کرده‌اند.

مقام‌های قضایی تاکنون حاضر نشده‌اند درباره اتهام این روزنامه‌نگاران بازداشت شده که تنها یکی از آن‌ها آزاد شده٬ اظهار‌نظر کنند.

سه شنبه، 10 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-01-29 ساعت 23:01
خبر بعدی : در بحران معیشت، گوش کسی شنوا نیست
خبر قبلی : انتخابات رژیم؛ کلینتون: مردم ایران ساکت نمانند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -