تهدید خانواده‌های روزنامه‌ نگاران دستگیر شده

خبرنگار ما از تهران: از شب گذشته تا کنون نیروهای امنیتی با تماس تلفنی با خانواده روزنامه‌نگاران دستگیر شده آنها را تهدید کرده‌اند که در صورت مصاحبه با رسانه‌های خارجی برای گزارش وضعیت فرزندانشان اوضاع آنان وخیم‌تر خواهد شد.

گفتنی است گروهی از خانواده‌های که برای پیگیری سرنوشت فرزندان خود به مراجع قضایی از جمله زندان اوین مراجعه کردند طی دیشب و امروز صبح با برخورد زشت و توهین آمیز نیروهای امنیتی مواجه شدند و از وضعیت فرزندانشان هیچ خبری ندارند.


آماده شدن برای خوردن جام زهر؟

بدنبال مسدود شدن سایت تابناک متعلق به محسن رضايی نزدیک به هاشمی رفسنجانی و حمله به دفاتر روزنامه های اصلاح طلب و بازداشت شماری از روزنامه نگاران، در تهران شایعه شده است که رهبر خود را برای خوردن جام زهر در پرونده اتمی آماده می سازد و بدین ترتیب می خواهند از انتشار واکنش های مربوط به آن جلوگیری کنند.

یکی از نزدیکان به طیف ملی مذهبی ها این احتمال را دور از ذهن ندانست، اما معتقد بود که روند تحولات منطقه با سقوط حتمی حکومت اسد در سوریه به گونه ای پیش می رود که شاید برای خوردن جام زهر توسط رهبر جمهوری اسلامی کمی دیر شده باشد.

برخی دیگر از فعالان نیز معتقدند بازداشت‌ فله ای روزنامه ‌نگاران بیشتر با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خردادماه مرتبط است.

دوشنبه، 9 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-01-28 ساعت 09:01
خبر بعدی : سفر محرمانه معاون احمدی نژاد به مسکو
خبر قبلی : کارگران: زندگی کلاغ ها برای خبرنگاران جذاب‌تر است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -