کارگران: زندگی کلاغ ها برای خبرنگاران جذاب‌تر است

شهرزاد نیوز: تجمع اعتراضی کارگران نی بر کشت و صنعت کارون شوشتر در مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری، روز یک‌شنبه هشتم دیماه، وارد ششمین روز خود شد و کارگران نی بر هفت تپه نیز برای دومین روز متوالی به جمع همكاران خود در مقابل این نهاد دولتی پیوستند.

به گزارش ایلنا، یکی از کارگران نی بر مجتمع كشت و صنعت كارون شوشتر حاضر در این تجمع، گفت: با وجود این که ششمین روز است که از كار و زندگی خود در خوزستان دست کشیده‌ و برای مطالبه خواست هایشان به تهران آمده اند تا شاید به مشکلاتشان رسیدگی شود، هنوز پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکرده‌ اند. وی افزود: در طول این شش روز هیچ مسئولی نه تنها حاضر نشد از مشكلات ما بپرسد، بلكه حتی كسی نپرسید که در این مدت چه می‌خورید و شب‌ها به کجا می‌روید.

به گفته وی، سال گذشته در مزارع نی شکر، وقتی به علت سرما تعداد زیادی کلاغ به صورت دسته جمعی مردند، ده‌ها خبرنگار و عکاس برای دریافت خبر و به تصویر کشیدن مرگ كلاغ‌ها به مزارع نی شکر آمدند. اما در این شش روزی كه در تهران هستند، با این كه از طریق ایلنا به همه مسئولان و مطبوعات اطلاع داده اند، كسی به سراغ‌ شان نرفته است.

او در ادامه گفت: زندگی کلاغهای همجوار ما برای خبرنگاران جذاب‌تر از کارگرانی بود که در وضعیت سخت معیشتی به سر می‌برند.

از سوی دیگر صبح روز یکشنبه 50 تن از کارگران قند اهواز نیز، برای دومین روز متوالی، در اعتراض به عدم پرداخت 25 ماه معوقه حقوقی شان - همراه با اعضای خانواده - در مقابل استانداری در اهواز تجمع کردند. این در حالی است که آن‌ها طی سال‌های اخیر، بارها در مقابل استانداری و درب کارخانه تجمع کرده اند، اما به مشکلات بیش از 80 کارگر این کارخانه رسیدگی نمی شود.

دوشنبه، 9 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-01-28 ساعت 09:01
خبر بعدی : تهدید خانواده‌های روزنامه‌ نگاران دستگیر شده
خبر قبلی : دستگیری ۵ تن از طلاب آیت الله دستغیب در شیراز


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -