ولایتی: امت اسلامی تابع محض ولایت فقیه است

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران تابع محض ولایت فقیه بوده و بر همه توطئه ها غلبه خواهند کرد

به گزارش مهر، علی اکبر ولایتی ر سی ویکمین یادواره نواب صفوی و یاران باوفایش بهمراه اربعین شهدای گمنام و پرده برداری از ضریح آنها در حسینیه ثارء الله قائم شهر با اشاره به تاریخچه فداییان اسلام و بیداری اسلامی اظهار داشت: اینها همه توسط امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این انقلاب به برکت اسلام، تمسک به ارزشهای اسلامی ایران از حالت انزوا، اشغال زدگی، استعمار زدگی توسط متفقین و استعمارگران و رهبری مدبرانه، با اخلاص و بنده گی خدا افزود: امروز نظام جمهوری ایران جزء قدرت اول منظقه و تاثیرگذارترین کشورهای جهان محسوب می شود.

ولایتی اذعان داشت: باید ثابت کردن استبداد، قطع دست استعمارگران و بدست آوردن استقلال برای جوانان تبیین شود.

افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی دهه فجر در ساری

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ساری از بهره برداری ۴۷ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی همزمان با برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب در این مرکز مازندران خبر داد.

جواد واحدی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ی دولت در پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اشتغال زایی در مرکز استان به بهره برداری خواهد رسید.

واحدی از به بهره برداری رسیدن دو پروژه تولیدی اشتغالزا در ساری در طول دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و یادآور شد: با افتتاح این پروژه ها که ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه دربرداشت، برای ۱۸نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

ایجاد شادمانی بین مردم ایران مصداق بارز مبارزه با آمریکا

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران بر حضور بیشتر گروه های هنری در جامعه با هدف ایجاد شادابی تاکید کرد و گفت: معتقدم ایجاد شادمانی و شادابی در جامعه مصداق بارز مبارزه با آمریکا است.

ولی الله فرزانه در دومین جشنواره تئاتر معلولان منطقه خزر در بابلسر افزود : اینکه قشر معلول و محروم جامعه این چنین فضای جامعه را شاداب کند، جای بسی خوشحالی است.

وی گفت: هر چه رفاه و زمینه بروز خلاقیت در بین افراد جامعه بیشتر شود ، علاوه بر پیشرفت به نوعی خنثی شدن توطئه دشمنان محسوب می شود.

پایان دومین جشنواره تئاتر معلولان منطقه خزر

دومین جشنواره تئاتر معلولان منطقه خزر با حضور مدیرکل دفتر امور توانبخشی بهزیستی کشور و جمعی از مسوولان استان مازندران در بابلسر به کار خود پایان داد.

این جشنواره از روز دوشنبه این هفته با حضور ۱۷ گروه نمایشی از پنج استان کشور آغاز به کار کرده بود.

معاون توانبخشی بهزیستی مازندران گفت: در مجموع ۶۱ اثر نمایشی برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که پس از بازبینی و بررسی ، ۱۷ نمایش مجوز ورود به جشنواره را دریافت کرد.

انتقاد از وضعیت نامناسب فضاهای شهری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نوشهر از نامناسب بودن فضاهای شهری و اماکن عمومی این شهر برای تردد آسان جانبازان معلول انتقاد کرد.

محمدجعفر کیادلیری گفت: هم اکنون شمار زیادی از جانبازان جسمی - حرکتی برای تردد در فضاهای شهری و یا انجام امور اداری در اماکن عمومی با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند.

وی وضعیت حدود ۷۰ درصد از اماکن عمومی و فضاهای شهری نوشهر را برای تردد این دسته از جانبازان نامناسب ارزیابی کرد و گفت: اکنون در کنار جانبازان جسمی - حرکتی ، عده ای از جانبازان نابینا نیز در نوشهر وجود دارند که برای ترددشان در سطح شهر بویژه در پیاده روها از امنیت لازم برخوردار نیستند.

آدينه، 6 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-01-25 ساعت 13:01
خبر بعدی : رومانی؛ استفاده از سگهای ولگرد برای تربیت انسانها
خبر قبلی : "ایرباس" خریدیم ولی نتوانستیم اقساطش را بدهیم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -