امام جمعه رژیم: فتنه گران در انتخابات تایید نخواهند شد

بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد گفت: فتنه گران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مورد تایید شورای نگهبان قرار نخواهند گرفت.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مصطفی عبداللهی در نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: شورای نگهبان در چارچوب قانون اساسی صلاحیت فتنه گرانی که در در سال 88 به جوهره نظام جمهوری اسلامی آسیب وارد کرده را تایید نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: این افراد که می بایست به خاطر فتنه گری در انتخابات سال 88 محاکمه و مجازات می شدند، امروز طلبکارانه بحث نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را مطرح می کنند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خراسان شمالی گفت: شورای نگهبان در این انتخابات در چارچوب قانون اساسی قاطعانه به وظایف خود عمل خواهد کرد.

عبداللهی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را مهم توصیف کرد و افزود: دشمنان نظام برای این انتخابات نقشه ها کشیدند و چشم به این رویداد مهم سیاسی دوختند.

وی اضافه کرد: ملت ایران همانند گذشته با شرکت گسترده خود در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

قائم مقام دادگستری کل استان خراسان شمالی همچنین از طرح انتخابات آزاد از سوی برخی از افراد داخل کشور نیز انتقاد کرد و گفت: این اظهارات بر خلاف رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و معظم له نیز محکم به این مباحث پاسخ دادند.

عبداللهی طرح انتخابات آزاد را نوعی ایجاد نگرانی در مردم در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست.

امام جمعه موقت بجنورد در بخش دیگری از سخنانش مردم ایران به خصوص استان خراسان شمالی را به مشارکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد و اظهار کرد: در این روز چشم تمام مردم جهان به خصوص انقلابیون منظقه به حضور گسترده مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن است.

عبداللهی افزود: مردم ما باید همانند گذشته با وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور در این رویداد مهم سیاسی حضور گسترده داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته دولتمردان نیز باید مشکلات اقتصادی که بخشی از آن ناشی از تحریم اقتصادی دشمنان است را کاهش دهند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

قائم مقام دادگستری کل استان خراسان شمالی هفته وحدت را توجه به نقاط مشترک در بین مسلمانان دانست و افزود: مسلمانان شیعه و سنی باید با حفظ احترام به مبانی فکری یکدیگر براساس اندیشه ها و آرمان های مشترک وحدت بین خود را تقویت کنند.

پیش از خطبه های نماز جمعه داراب بدخشان از شعرای به نام استان خراسان شمالی در مدح رسول اکرم (ص) اشعار را برای مخاطبان و نمازگزاران قرائت کرد

آدينه، 6 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-01-25 ساعت 12:01
خبر بعدی : رژیم یاغی کره شمالی، کره جنوبی را به جنگ تهديد کرد
خبر قبلی : نشت مواد اتمی نيروگاه بوشهر؛ نگرانی روستائیان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -