جسد مردی معلق روی یک پل در شهر مشهد

صبح روز گذشته جسد مردي که در پتو پيچيده شده بود، در حالت آويزان از پل شهيدستاري مشهد کشف شد. به گزارش خراسان، حدود ساعت ۷صبح روز گذشته شهرونداني که در حال عبور از بزرگراه امام علي(ع) مشهد بودند، جسد در پتو پيچيده شده انساني را که از پل شهيدستاري آويزان شده بود، مشاهده کردند و با نيروهاي امدادي و پليس تماس گرفتند.دقايقي بعد نيروهاي کلانتري شهرک ناجا، اورژانس و ماموران شهرداري به محل کشف جسد رفتند و با تلاش زياد موفق شدند جسد را با طناب مهار کنند تا به پايين سقوط نکند.

در همين حال، ماموران انتظامي، ماجرا را به قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند. عقربه هاي ساعت 7:10 را نشان مي داد که مقام قضايي با صدور دستورات تلفني، خود نيز براي انجام تحقيقات عازم بزرگراه امام علي(ع) شد. به دستور قاضي ويژه قتل عمد، جسد به بالاي پل انتقال يافت اما به دليل وجود ترافيک سنگين ، امکان بررسي جسد در محل وجود نداشت بنابراين جسد اين مرد به مکان خلوتي منتقل و بررسي شد.

اين مرد که با وارد آمدن ضربات متعددي به سرش کشته شده بود، بين ۵۵ تا ۶۵سال داشت. آثار زخم هاي متعدد روي دستان مقتول و شکسته بودن انگشت وسطي دست چپ او حاکي از آن بود که مقتول با عامل يا عاملان جنايت درگير شده بود. جسد اين مرد در حالي که در چادر زنانه سفيد با گل هاي مشکي بزرگ پيچيده شده و پاهايش با طناب بسته شده بود، درون پتوي خاکستري قرار داشت که از اطراف نيز با شيوه خاصي طناب پيچ شده بود. ادامه تحقيقات قاضي ويژه قتل عمد نشان داد که عامل يا عاملان جنايت، جسد را با وسيله نقليه به روي پل شهيدستاري منتقل کرده اند اما هنگامي که قصد داشتند جسد را داخل رودخانه بيندازند موفق به اين کار نشده اند و بخشي از پتو و طناب ها روي پل گير کرده است. بدين ترتيب عامل يا عاملان جنايت با رها کردن جسد معلق، از محل گريخته اند. اثربرداري از محل کشف جسد و همچنين تحقيقات براي شناسايي هويت مقتول آغاز شد و ماموران انتظامي ساعتي بعد با راهنمايي و نظارت مقام قضايي موفق شدند هويت مقتول را شناسايي کنند. با پيدا شدن سرنخ هاي مهمي از عامل يا عاملان اين جنايت، تحقيقات گسترده پليس با دستورات صريح قاضي ويژه قتل عمد، در اين باره ادامه دارد.

اين گزارش حاکي است، عامل يا عاملان جنايت براي جلوگيري از ريخته شدن خون هاي مقتول، سر جسد را با تکه هايي از لباس هايش بسته و روي آن را با چسب پهن پوشانده بودند.

بنابر اين گزارش، قاضي ويژه قتل عمد در حالي که بررسي هاي خود را در اين رابطه ادامه مي داد، از تلاش هاي ماموران شهرداري و اورژانس قدرداني کرد.

چهارشنبه، 4 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-01-23 ساعت 12:01
خبر بعدی : انتقاد شدید به اخوان المسلمین در کنفرانس خبری
خبر قبلی : نتیجه اختلافات موجب پیروزی مخالفین نظام است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -