کلاهبرداری میلیاردی در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: کلاهبردار میلیاردی در مشهد دستگیر شد و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ادعای فروش سکه و دلار به نرخ مرجع وارد معامله با یکی از طلافروشان شده و اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده است.

وی ادامه داد: به محض دریافت خبر ماموران این پلیس در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با همکاری شاکی پرونده و نیز تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند شخصی به هویت س.پ پس از دریافت یک فقره چک به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال،‌ با استفاده از ترفندی در یکی از شعب بانک ملی اقدام به برداشت مبلغ ۲میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کرده و متواری شده است.

بیدمشکی عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، اقدامات لازم معمول و با تحت نظر قرار دادن پاتوق‌های وی تعداد دو نفر از همدستان متهم را دستگیر و طی بازجویی علمی به عمل آمده موفق به کسب اطلاعاتی از محل‌های اختفا و تردد وی شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: ماموران با تجزیه و تحلیل اطلاعات به عمل آمده موفق شدند بخشی از آن مبلغ به شاکی مسترد و در نهایت متهم اصلی پرونده به نام سعید را با یک دستگاه خودروی پرشیا که در محدوده قاسم‌آباد مخفی شده بود دستگیر و در تحقیقات پلیسی به عمل آمده به اتهام خود معترف و حاضر شد مابقی وجوه شاکی را مسترد کند.

کشف مواد مخدر در فرودگاه مشهد

چهره زنی که ۹۰۰ گرم تریاک را بلعیده بود در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد رو شد.

کارکنان پلیس مستقر در گیت بازرسی سالن پروازهای داخلی فرودگاه مشهد در حین انجام وظیفه از مسافران پروازهای ورودی شماره ۵۶۷ شرکت هواپیمایی آسمان از مبدا زاهدان به مقصد مشهد انجام شده بود به خانمی جوان اهل زابل مظنون شدند.

ماموران انتظامی پس از انتقال این زن به بیمارستان ثامن‌الائمه ناجا و عکسبرداری و رادیولوژی از وی دریافتند که نامبرده مقادیری مواد مخدر را بلعیده است.

در این عملیات ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و زن جوان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دوشنبه، 2 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-01-21 ساعت 12:01
خبر بعدی : رعایت نشدن محرم و نامحرم در مکالمات تلفن تصویری
خبر قبلی : واردات رنگ های سرطان زای چینی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -