جلال طالبانی بزودی به عراق باز می گردد

یک مقام بلندپایه اتحادیه میهنی کردستان عراق با مناسب توصیف کردن حال مام جلال گفت او در آینده ای نزدیک به عراق باز خواهد گشت.
به گزارش خبرآنلاین عادل مراد از مقامات بلندپایه اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت : تندرستی جناب مام جلال بسیار نرمال و عادی و رضایت بخش است و دیگر دوران هراس و تهدید درباره بیماری وی برطرف شده است و مام جلال به استراحت نیاز دارد. پژشک های متخصص 2 ماه استراحت کامل برای وی تچویز و توصیه کرده اند.
او افزود از بار قبل در برلین همه ما همراه وی بودیم و پزشکان متخصص آلمانی هم همان توصیه را به مام جلال دادند که وی استراحت کند اما رخدادهای عراق باعث شد که وی معالجه اش را نیمه ناتمام بگذارد و به عراق بازگردد تا بتواند راه چاره ای برای مشکلات و مصائب کشور بیابد. برای طالبانی اتحاد کرد و آرامش عراق در درجه اول اهمیت قراردارد. در داخل اتحادیه میهنی کردستان هم همواره مشکلاتی بوده اما کسالت جناب طالبانی نقطه بازگشتی برای رفع انها و دوباره هم بستگی و هم پیمانی براساس پیرو حزبی و منش طالبانی برای دوستان پدید آورد که مصالح ملی از منفع شخصی اهمیت بیشتری دارد و باید با احساس مسئولیت با قضایا تعامل کرد.
وی گفت : مام جلال نه صرفا برای کرد، بلکه برای عرب و حتی منطقه هم چتری حمایتی بوده و همواره خواهان صلح و ارامش و دمکراسی است و انشالله در چند روز آتی و اینده بسیار نزدیک به عراق و کردستان بازمی گردد.

یکشنبه، 1 بهمن ماه 1391 برابر با 2013-01-20 ساعت 11:01
خبر بعدی : سایه مشکلات مالی برسر صدا و سیمای رژیم
خبر قبلی : ميوهاى ترك جاى ايران را در بازار اروپا گرفتند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -