گروگانگیری؛ الجزایر متناسب ‌ترین واکنش را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر دفاع انگلیس روز شنبه از پایان حمله نیروهای الجزایری به گروگان گیرها در الجزایر خبر داد و رئیس جمهور فرانسه نیز گفته الجزایر متناسب ‌ترین واکنش را نشان داده است.

از سوی دیگر یک روزنامه الجزایری درباره آخرین تحولات گروگانگیری در این کشور گفت، طی ساعات آینده بیانیه ای رسمی درباره عملیات ان امیناس صادر خواهد شد و در آن به جزئیات عملیات مانند قربانیان و آزادشدگان، چه آنهایی که الجزایری هستند و چه آنهایی که خارجی هستند، اشاره می شود.

این روزنامه نگار الجزایری افزود، اطلاعات اولیه نشان می دهد که ارتش الجزایر بامداد روز شنبه در قالب عملیاتی به پناهگاه های تروریستها حمله کرد. خبرهای موجود حاکی است که در این عملیات یازده تروریست کشته شدند که به این ترتیب شمار تروریستهای کشته شده در عملیات ارتش الجزایر به بیست نفر رسیده است.

وی در ادامه گفت، درباره گروگانها و شمار آنها و شمار کسانیکه به دست تروریستها کشته شده اند هنوز گزارش رسمی اعلام نشده است؛ اما خبرهای اولیه نشان می دهد که تروریستها شماری از گروگانهای خارجی را اعدام کرده اند.


پاسخ الجزاير به گروگان گيری مناسب بود

رئیس جمهور فرانسه امروز گفت پاسخ الجزایر به بحران مرگبار گروگان گیری در میدان گازی این کشور ، مناسب ترین رویارویی ممکن با تروریست ها بوده است.

فرانسوا اولاند در گفتگو با خبرنگاران گفت، در شرایطی که این تعداد بالا گروگان گرفته شده اند و تروریست های خطرناک، آماده کشتن آنان هستند پاسخ کشوری همچون الجزایر به این اقدام تروریستی، مناسب ترین بود زیرا نباید با تروریست ها هیچ مذاکره ای کرد.






شنبه، 30 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-19 ساعت 18:01
خبر بعدی : خلبان سوری از اسد برید و پایگاه رژیم را بمباران کرد
خبر قبلی : کدام انتخابات در این نظام آزاد بوده است؟! - الاهه بقراط


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -