پاسدار رحیم صفوی: با کمک روسیه و چین در مقابل آمریکا

جمهوری اسلامی، روسیه و چین در برابر سلطه آمریکا در منطقه ایستادگی می‌کنند

به گزارش ایرنا، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: انتخابات سال آینده سرنوشت ساز است. معاندان داخلی و خارجی به انتخابات سال آینده چشم طمع دوخته اند و افزایش بصیرت در برابر ترفندهای آن ها در این عرصه ضروری است.

سردار سرلشگر پاسدار ˈسیدیحیی رحیم صفویˈ روز سه شنبه در همایش مدیران کاروان های راهیان نور خواهران بسیجی کشور در مشهد افزود: انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه باید با افزایش هوشیاری نسبت به ترفندهای معاندان، آنها را در نیل به اهداف سوء خود ناکام گذاشت، گفت: مدیران بسیجی باید ضمن تبعیت از منویات حکیمانه رهبری در خصوص انتخابات آینده، شاخصه های معظم له را در این زمینه تبیین کنند.

وی همچنین با اشاره به تحریم های گوناگون دشمنان علیه نظام گفت: امروز ایران، قدرت اصلی تامین کننده امنیت خلیج فارس و صادرات انرژی در منطقه است و کشورهای دیگر نیازمند واردات انرژی از کشورمان بوده و به همین دلیل باید با ایران کنار بیایند.

وی گفت: با داشتن تحلیل صحیح و واقع بینانه از مسیر و فرآیند این تغییر و تحولات و با بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های نظام جمهوری اسلامی می توانیم آینده روشن سعادت را برای ملت ایران مدیریت و برنامه ریزی کنیم و به اهداف چشم انداز 20 ساله نظام در دهه پیشرفت و عدالت دست یابیم.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: نخستین ظرفیت مهم کشورمان در منطقه موقعیت راهبردی غیرقابل جایگزین و غیرقابل مقایسه در جنوب غرب آسیا نسبت به سایر کشورها است.

وی وفاداری مردم نسبت به نظام و هوشمندی و صبر بالای آنان در مقابله با فشارها و تحریم های اقتصادی را از دیگر ظرفیت های مهم کشورمان در سطح ملی و بین المللی دانست و گفت: دشمنان همانطور که در جنگ تحمیلی هشت ساله شکست خورده اند در جنگ سیاسی و اقتصادی هم شکست خواهند خورد.

سرلشگر صفوی اظهار کرد: ایران با داشتن رهبری حکیم و فرزانه ، خردمند و آینده نگر همانند امام خمینی (ره)، در 20 سال گذشته از فتنه های مختلف معاندان عبور کرده و به ساحل امن و پایدار رسیده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: ایران ، روسیه و چین در برابر سلطه طلبی های آمریکا در منطقه ایستادگی می کنند و آمریکا مجبور به قبول شکست است.

سه شنبه، 26 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-15 ساعت 13:01
خبر بعدی : دیپلمات ارشد آمریکايی: آخرین فرصت اوباما به رژیم تهران
خبر قبلی : ضرب‌الاجل ۲۴ ساعته به پاسداران برای خروج از سوریه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -