ترور هسته ای؛ تهدیدها را اطلاع داد ولى گفتند خیالاتى شده‌ اى

سایت راه دیگر: در حالى که جمهورى اسلامى همواره غرب و “دست هاى خارجى” را به ترور “مسعود على محمدى” متهم و از او به عنوان “دانشمند بزرگ هسته اى” یاد مى کند هرگز براى مراقبت از او اقدامى انجام نداده است!

وبسایت رجا نیوز (نزدیک به مصباح یزدى) به تازگى مصاحبه اى را با همسر مسعود على محمدى منتشر کرده که وى با اشاره به “غفلت مسئولان” مى گوید که آقاى على محمدى، ناامنى و تهدیدهاى احتمالى را هم «برای مسئولین تعریف کردند ولى مسئولین گفتند نه شما خیالاتی شده‌اید!».

تلاش مصاحبه کننده نیز براى اینکه ترور این “دانشمند هسته اى” را به ناامنىِ حاصل از اعتراضات پس از انتخابات سال ٨٨ نسبت دهد بى فایده است؛ زیرا از خانم کرمى مى پرسد: “فکر می‌کنید فضای سال ٨٨ و ناامنی های ناشی از آن روی این ماجرا تاثیر داشت؟” و مى شنود: “نمی‌شود این‌طور گفت که به دلیل مسائل ٨٨ مسئولین غافل شدند”.

خاطرات خانم کرمى از احساس تهدید و ناامنى به پیش از سال ٨٨ بر مى گردد و مى گوید: “ما سال ٨٧ هم مکه بودیم. یک روز که برای طواف رفته بودیم موقع بازگشت همسرم به من گفت برنگرد زیاد نگاه نکن. آن آقایی که فلان شکلی هست من را تعقیب می‌کند و از من هم دائم فیلم گرفته. بعد موبایلشان را دادند به من چون خیلی شماره تماس در آن بود که نباید دست کسی بیفتد. اگر من را بردند شما مواظب بچه‌ها باش. که بعد از ماجرا کمتر از هتل خارج می‌شدند. این اتفاق را هم برای مسئولین تعریف کردند که مسولین گفتند نه شما خیالاتی شده‌اید!”


دوشنبه، 25 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-14 ساعت 23:01
خبر بعدی : هدفمند سازی عوامفریبی، مرحله دوم
خبر قبلی : گرسنگی و فضای رعب و وحشت در زندان مخوف قزلحصار


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -