احمدی نژاد: فاز دوم یارانه‌ها باید اجرا شود/هشدار پاسداران

دیگربان: محمود احمدی‌نژاد دو روز پیش از حضور در مجلس در دیدار با مجامع نمایندگان استان‌های خراسان رضوی و اصفهان٬ دو بار بر اجرای فاز دوم طرح هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کرد و گفت رئیس جمهور را در ایران «خدا» تعیین می‌کند.

این در حالیست که یک نماینده مجلس شورای اسلامی تهدید کرد چنانچه احمدی‌نژاد بخواهد فاز دوم طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را به اجرا بگذارد٬ حکم عدم کفایت سیاسی وی صادر خواهد شد.

عابد فتاحی این مطلب را در گفتگو با سایت «ندای ارومیه» بیان کرده و گفته اگر فاز دوم این طرح اجرا شود «اقتصاد از هم خواهد پاشید و اوضاع قابل کنترل نخواهد بود.»

وی در ادامه گفته است: «دولت نمی‌تواند از مجلس عبور کند. اگر این مسئله پیش بیاید مجلس به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند و عدم کفایت، رئیس جمهور را صادر می‌کند.»

علی مطهری دیگر نماینده مجلس نیز در گفتگو با سایت «خانه ملت» تهدید کرده که اگر «احمدی‌نژاد کار غیر قانونی کند از سوال، عبور و مراحل بعدی را اجرا می‌کنیم.»


هشدار سپاه پاسداران

یکی از سرکردگان سپاه پاسداران پیش‌بینی کرده که ناآرامی این‌بار از شهرستان‌ها شروع خواهد شد.

پاسدار شعبانی گفته «تحلیل امروز ما این است که مسائل معیشتی که عوامل مختلفی مثل سو مدیریت و تحریم و غیره در آن دخیل هستند در فراوانی نارضایتی ها اثر بگذارد و بعید نیست بستر اقتصادی آماده باشد.»

وی گفت «امکان دارد مسائل معیشتی خیلی تاثیرگذار باشد و قشر زحمتکش و آسیب پذیر در مسائل آینده شرکت داشته باشند. فرض ما این است که ناآرامی ها از شهرستان ها به جای تهران شروع شود.»

دوشنبه، 25 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-14 ساعت 23:01
خبر بعدی : گرسنگی و فضای رعب و وحشت در زندان مخوف قزلحصار
خبر قبلی : حضور احمدی‌نژاد صبح چهارشنبه در مجلس قطعی شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -