رد پای جریان انحرافی در وزارت نفت؟

جوان آنلاین (پاسداران): همین چند روز پیش بود که اخباری مبنی بر احتمال برکناری رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم روی خط رسانه ها رفت.

اخباری که حکایت از اختلافات شدید بین رستم قاسمی وزیر پردرآمدترین وزارتخانه دولت با لیدر جریان انحرافی داشت.

خبرها حاکی از این بود که وزیر نفت مطالبه برخی افراد حاضر در حلقه انحرافی مبنی بر اختصاص بخشی از اعتبارات مربوط به نفت و گاز برای هزینه های انتخاباتی را رد کرده و اینگونه خشم انحرافی ها را برانگیخته است.

هر چند این خبرها تایید نشد و در حال حاضر نیز خبری از برکناری وزیر نفت نیست اما به نظر می رسد تغییر و تحول در وزارت نفت آغاز شده است.

به گفته یکی از نمایندگان مجلس برکناری ناگهانی حیدر بهمنی سراغازی برای این تحولا ت است . نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس در این خصوص می گوید: عاقبت جریان انحرافی رستم قاسمی وزیر نفت را هم دور زد و موجبات برکناری حیدر بهمنی یکی از مخلص‌ترین نیروهای وزارت نفت را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با بیان این‌که باور نمی‌کردم جریان انحرافی با وجود مدیریت قاسمی بر وزارت نفت بتواند خواسته‌های خود را حداقل در این حوزه عملیاتی کند، اظهار کرد: با شنیدن برکناری بهمنی از شرکت ملی حفاری یکه خوردم و بر خود لرزیدم که وزیر نفت چگونه این تصمیم را گرفته است.

وی گفت: بهمنی یادگار دوران حضرت امام است آن‌گاه که رهبر کبیر انقلاب از بدنه مخلص وزارت نفت سخن به میان می‌آوردند بی‌شک یکی از این مخلصین بسیجی مهندس بهمنی بود.

این نماینده با ذکر این نکته که در وزارت نفت عده‌ای که فرق میان نفت و آب را نمی‌دانند بر مسند امور قرار گرفته‌اند، گفت: از سوی دیگر با فشار یک جریان خاص بدنه نفت را از وجود فرزندان مخلص این مرز و بوم که استکبار جهانی را در این بخش به زانو درآورده، تهی می‌کنند.

بزرگواری با ابراز این سخن که وزیر نفت با شناختی که ما از او داریم نباید زیر بار این تغییر می‌رفت، تصریح کرد: متأسفانه جریان انحرافی در این موضوع وزیر نفت را دور زد.

به این ترتیب احتمال تغییر و تحول در وزارتخانه ها با دخالت جریان انحرافی، در این چند ماه باقی مانده از حیات دولت دهم بالا گرفته است و حتی برخی شنیده ها حکایت از این دارد که مصطفی محمدنجار وزیر کشور نیز در تیر رس این تغییرات است.

باید منتظر ماند و دید چه تدابیری برای جلوگیری از اقدامات جریان انحرافی که به نظر می رسد اهداف سیاسی خاصی را در سر می پروراند ، اندیشیده می شود؟

شنبه، 23 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-12 ساعت 10:01
خبر بعدی : تغییر آیین‌نامه ارزشیابی مدارک دانشگاه‌های خارجی
خبر قبلی : بازداشت شهروندان بهایی در تبریز و زاهدان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -