جنتی: آمریکا در عراق در حال توطئه علیه مالکی است

صدا و سیمای رژیم: امام جمعه موقت تهران گفت: حرکت مردم قم در 19 دی 1356 درسی برای امت اسلامی از جمله مردم بحرین و عربستان است.

آیت‌الله احمد جنتی در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به سالروز قیام مردم قم افزود: در آن زمان رژیم طاغوت باور کرده بود که هیچ قدرتی نمی تواند مقابلش بایستد و از این رو رهبر معظم انقلاب را تبعید و مردم را سرکوب کرد اما با مطالبی که در روزنامه اطلاعات آن روز درباره بی حجابی و انکار ضروریات اسلام مطرح شد مردم قم به خیابانها ریختند، کشته و مجروح دادند اما آغازگر حرکتی جدید در روند انقلاب اسلامی شدند.
وی با اشاره به اعتراف سرکردگان دنیای استکبار درباره قرارداشتن جهان در یک نقطه عطف تاریخی گفت: برژینسکی که از مقامات ارشد دولتهای مختلف امریکاست 22 آذر 1390 اعتراف کرد که بعد از فروپاشی شوروی، جهان در یک نقطه حساس تاریخی قرار دارد و نشانه‌های آن نیز رخدادهای خاورمیانه و ضعف در امریکا و اروپاست.
خطیب جمعه تهران افزود: به اعتراف برژینسکی در این پیچ بزرگ تاریخی، ایران اسلامی نقش آفرین است.
آیت الله جنتی گفت: در اعتراف دیگری نتانیاهو، این فرد پلید صهیونیستی 15 خرداد 1390 در کنگره امریکا گفت که من هشدار می دهم که محور تحولات تاریخ در حال دگرگونی است و باید قبول کنیم که نیروی قدرتمندی مخالف الگوی مورد نظر ما در کار است که پرچم این نیرو در دست ایران و شخص آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارد.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: این دشمنان که هیچ گاه حاضر نبودند نام ایران را ببرند اکنون این طور به نقش، تأثیرگذاری و قدرت ایران اعتراف می کنند از این رو ما نیز باید باور کنیم که مسیر تاریخ در حال عوض شدن است و باید بدانیم که کجا ایستاده‌ایم و چه آینده‌ای را طراحی می کنیم.
وی افزود: مردم ایران به لطف خدا نشان دادند که چه قدرت سنگینی را در دوره طاغوت شکست دادند و پس از انقلاب نیز توطئه‌های دشمن را در جنگ نظامی و جنگهای روانی خنثی کردند پس باید بدانیم که آینده این مملکت را مردم می سازند و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر جوانان پرشور و پرخروش ما بایستند و مبارزه کنند زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم می‌شود.
آیت الله جنتی در بخش دیگری از خطبه دوم نمازجمعه تهران به موضوع بحرین اشاره کرد و گفت: مردم بحرین مظلومند اما نباید هیهات منا الذله را از خانه و خیابانها دور کنند و بدانند که آینده از آن آنهاست و نتیجه سختی هایشان را نسل های بعدی خواهند برد.
امام جمعه موقت تهران افزود: امریکا و اسرائیل در عراق هم درحال توطئه هستند و می خواهند جنگ داخلی به پا کنند اما مردم عراق باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن درحال تفرقه ایجادکردن است.

آدينه، 22 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-11 ساعت 11:01
خبر بعدی : فرانسه: رژیم تهران در باره مذاکرات با 1+5 جواب دهد
خبر قبلی : احتمال دست داشتن رژیمهای تهران و دمشق در ترور پاریس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -