حمله وزارت خارجه سوریه به اخضر ابراهیمی

به گزارش صدا و سیمای جمهوری اسلامی، رژیم دمشق امروز از اظهارات اخضر ابراهیمی درباره تحولات سوریه به شدت ابراز شگفتی کرد.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای تاکید کرد، مواضع اخیر اخضر ابراهیمی بیانگر این واقعیت است که برنامه سیاسی بشار اسد برای برون رفت از بحران در سوریه را به دقت بررسی و تحلیل نکرده و همچنین حاکی از فاصله گرفتن نامبرده از ماموریتش است.

اخضر ابراهیمی به تازگی گفته است بشار اسد در هر طرحی در خصوص مرحله انتقالی در سوریه جائی نخواهد داشت و اینکه طرح سه مرحله ای رئیس جمهور سوریه در ایجاد راه حلی سیاسی برای بحران این کشور بی اثر و شکست خورده است.

برپایه این گزارش، بشار اسد در آخرین نطق خود طرح سه مرحله ای مبنی بر اعلام آتش بس، گفتگوی ملی و برگزاری انتخابات براساس قانون اساسی جدید را به عنوان راه حلی برای برون رفت از بحران 22 ماهه این کشور ارائه کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه با اشاره به اینکه تاریخ نشان می دهد مردم سوریه هرگز دیکته های دیگران را نمی پذیرند ، آمده است، همه می دانند هیچکس نمی تواند به جای مردم سوریه در خصوص آینده این کشور، تعیین نظام سیاسی آن و انتخاب رهبران سیاسی آن تصمیم گیری کند.

پنجشنبه، 21 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-10 ساعت 16:01
خبر بعدی : وزیر صنعت و معدن رژیم: ‌تحریم‌ها فلج‌ کننده‌ اند
خبر قبلی : ۵۰ درصد بنگاه‌های زودبازده تعطیل شده‌اند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -