ورود بسيج سازندگی به تامين زير ساخت‌ها‌ی کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی از ورود این نهاد به حوزه تامین زیر ساخت ها در کشور خبر داد.
سردار خراسانی امروز در اختتامیه همایش اقتصاد مقاومتی که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد ، گفت: اولین گام در اقتصاد مقاومتی ، شفاف کردن و عملیاتی نمودن نقش مردم در این حوزه است.
وی به اقدامات سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: هم اکنون در کشور یک میلیارد قطعه مرغ صنعتی و 50 میلیون قطعه مرغ سنتی تولید می‌شود که با تکیه بر مبانی کارشناسی درصددیم میزان تولید مرغ سنتی در کشور را افزایش دهیم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به وجود 500 هزار حلقه چاه آب در کشور افزود: با همکاری وزارت جهاد کشاورزی قرار شده در کنار هر چاهی ، حوضچه‌های پرورش ماهی ایجاد شود تا در برترین شرایط پروتئین مورد نیاز کشور از این طریق تامین شود.
سردار خراسانی گفت: پیش‌بینی می‌شود طی دو تا سه سال آینده ، حداقل 300 هزار حوضچه پرورش ماهی در کنار چاه‌های آب ایجاد شود.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما در حوزه اقتصاد مقاومتی ایجاد 2 هزار کارگاه صنعت تبدیلی در باغ های کشور است که این امر از اواخر امسال شروع می شود.
سردار خراسانی گفت: سپاه پاسداران مسئولیت جمع‌آوری محصولات تولیدی کشاورزان را پذیرفت و حتی فروش آنها را نیز بدون تصدی‌گری برعهده گرفته است.



پنجشنبه، 21 دی ماه 1391 برابر با 2013-01-10 ساعت 12:01

خبر قبلی : انتقال قطعات ضدهوايی روسی از سوریه به ایران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -